Hotel Marriott Village Courtyard

KinderhotelWeer vandaag23°19°

We hebben een aantal aanbieders voor Marriott Village Courtyard voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Marriott Village Courtyard in het Nederlands

2008

Goed hotel

louis
26-8-2008

Hotel ligt in Mariott Village Lake Buena Vista centraal gelegen op enkele autominuten afstand van de parken en outletshops ( premium outlet )

Ook Downdown Disney op enkele minuten afstand.

Ligging vlak langs de highway 4 Tampa-Orlando.

Ruim zwembad binnen het complex. Kamers zijn ruim en degelijk. Uitstekend hotel als thuishaven voor enkele dagen Disney/Universal/Orlando

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marriott Village Courtyard in Lake Buena Vista (bij Orlando), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marriott Village Courtyard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.