Hotel Holiday Inn Sunspree Resort Lake Buena Vista

8.2Fantastisch

Verenigde Staten van Amerika, Florida, Lake Buena Vista (bij Orlando)

Op vakantie geweest naar Holiday Inn Sunspree Resort Lake Buena Vista?

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Sunspree Resort Lake Buena Vista voor je op een rij gezet:

• Animatie

11 reviews over Hotel Holiday Inn Sunspree Resort Lake Buena Vista

• 8Ronaldo Wilbrink15-09-2008

Een geweldig hotel!

Wij hebben 10 nachten in dit hotel gelogeerd en het is ons meer dan goed bevallen. We hadden een zeer ruime kamer met zeer ruime badkamer. De ontbijtmogelijkheden zijn erg goed, het personeel is erg vriendelijk en het hotel is schoon. Bij een volgend bezoek aan Orlando zullen we zeker weer in dit hotel logeren. Een echte aanrader.

Gereisd met familie in juli 2007

• 9Fam. Kerkhofs02-05-2008

De ideale locatie voor een familie met kids (zoals ons). Alle attractieparken in de buurt, de mogelijkheid om een kidssuite te boeken waarbij de kids en de ouders een beetje privacy hebben en een heel prettig zwembad, en kikkerbadje, voor de deur. Lone Star restaurant is een prima alternatief om te dineren, voor ontbijt kun je prima in het hotel terecht. Ook prettig: shoppen in het Outlet center vlakbij: zeer voordelig gezien de dollarstand. De parken zijn wel tamelijk duur, maar ze zijn de moeite waard voor de kids. Het kost wat, maar dan heb je ook wat, vooral voor de kids!

Gereisd met familie in april 2008

• 8Denie Björn07-04-2008

zijn net terug van vakantie, wat verouderd maar wel tof hotel. Vriendelijk personeel, busje rijdt regelmatig naar de parken maar ik vind dat ze wel wat meer mag rijden, tussentijden zijn wel te lang.

Gereisd met familie in maart 2008

• 8Erika06-01-2008

Wij zijn hier geweest met kerst 2005 we hadden een kids suite gehuurd. Dit was heel prettig zo konden wij nog lekker TV kijken.

Ook lekker centraal overal dicht bij, naast het hotel liggen goede restaurants.

Een echte aanrader met kinderen

Gereisd met familie in december 2005

• 8M. Wijnands29-05-2007

Wij zijn hier 10 dagen in mei 2005 geweest met 3 kids van 3, 7 en 9 (toen) het is een prima hotel dat zeer centraal gelegen ligt. De Malls en pretparken liggen op nog geen 20 minuten rijden. Er ligt een hele grote outlet vlak achter het hotel op 5 minuten met de auto. Een auto in Amerika is zowieso een aanrader. Het hotel heeft een lekker buffetontbijt en de kids eten gratis. Het avondeten is niet zoveel. Maar er zijn voldoende restaurants in de buurt. o.a. steakhouse naast het hotel. Zwembad is lekker warm en kindvriendelijk. Ook zijn er veel aktiviteiten voor de kids. Op de kamer is een speciaal hoekje voor de kinderen met een playstation. spelletjes kun je in mediatheek huren net als gezinsspelletjes. Een top hotel met veel kindvriendelijke aktiviteiten voor een zeer voordelige prijs. En een goede centrale ligging voor alle parken en winkels (malls).

Gereisd met familie in mei 2005

• 9Patricia27-05-2007

Wij waren in mei 2007 in dit hotel. Fijne vakantie gehad. Prima ligging voor de parken. Wel fijn als je een eigen auto hebt dan ben je niet afhankelijk van de tijden van het busje. Hotel is schoon en netjes. Zwembad inderdaad heerlijk warm en rustig. Voor kinderen wordt er het een en ander georganiseerd (bv film op groot scherm kijken terwijl je in het zwembad ligt). Ontbijt is prima. Wij waren met drie kinderen onder de 11 dus betaalden alleen voor 2 volwassenen (23 dollar). Zijn ook gaan ontbijten bij golden coral en waren dan 31 dollar kwijt. Al met al: prima!

Gereisd in mei 2007

• 8monique19-01-2007

goed en net hotel.Leuk voor de kinderen ontbijt wel duur maar ja...Voor avondeten lekker steakhouse naast de deur.Gratis vervoer van en naar de parken.Kamers zijn erg mooi wij hadden een kidssuite en daar zat een keukentje bij in.Leuk zwembad.Wij waren er in 2001 met 2 kinderen van 9 en 7 jaar.

Gereisd in januari 2007

• 9Karin01-01-2007

Leuk hotel dichtbij Disneyland en andere attracties. Leuke kidsuites met apart gedeelte van de kamer voor de kinderen. Koelkast en magnetron op de kamer en een goede badkamer met veel handdoeken. Mooi zwembad wat heerlijk verwarmd is in de winter. Naast het hotel een goed steakhouse restaurant Lone Star, ook leuk voor kinderen. Wat ook opviel is dat de kamers niet gehorig zijn. Heerlijk rustig dus.

Gereisd in januari 2007

• 8MSIJSLING23-02-2005

LEUK HOTEL MAAR MET 2 KINDEREN 11 EN 13 BETAAL JE OOK VOOR HEN 10 DOLLAR PER ONTBIJT DUS 40 DOLLAR EN WAT ETEN ZE DAN 1 OF 2 GEROOSTERDEN BROODJES THATS IT DAT IS VEEL VOOR 2 GEROOSTERDE BROODJES DIT IS EEN HOTEL WAT ERG SOEPEL IS WIJ HEBBEN EEN KINDJE MET HET SYNDROOM VAN DOWN MAAR VOOR EEN GEROOSTERDE BOTERHAM MET BOTER MOESTEN WIJ 10 DOLLAR BETALENOOK DIT IS VEEL VOOR EEN TOURIST

Gereisd in februari 2005

• 8R. Beniers27-09-2004

Goed en leuk hotel. Alles is in Disney stijl en erg kindvriendelijk ingericht. De kamers zijn ruim en schoon. Het restaurant is minder, maar in de buurt zijn er talloze leuke restaurantjes te vinden. De mensen zijn er erg vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd in september 2004

Hotel Holiday Inn Sunspree Resort Lake Buena Vista info