Hotel Disney's Polynesian Village Resort ****

Hotel Disney's Polynesian Village Resort ****

Hotel Disney's Polynesian Village Resort
Hotel Disney's Polynesian Village Resort
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Disney's Polynesian Village Resort voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Disney's Polynesian Village Resort in het Nederlands

Perfect

fam.haverkort, 24-2-2009

Geweldig hotel, goede ligging, warm ingericht.

Personeel was vriendelijk en de kinderen vonden het er heerlijk. Kamers iets minder dan in het Grand Floridian, maar verder was alles er veel warmer en vriendelijker, dus mensen ik zou en vooral als je kinderen hebt, eerder naar dit hotel gaan dan naar het Floridian. Combineer dit net als wij met een Disney cruise, echt een droom!!!

prachtig hotel vlakbij magic kingdom

ronald, 24-9-2008

de gebouwen zijn goed gesitueerd voor de monorail. wij zaten in het laatste gebouw en waren binnen 10 minuten in magic kingdom. De zwembaden zijn prima de boot om je over het meer te varen naar magic kingdom is leuk. Het thema hawaii/polynesie adem je overal in en uit. super leuk!! eten is goed en de kinderen kunnen in ieder menu de schijf van 5 vinden als je zou wilen.

Het is niet goedkoop maar de prijs wel waard!!

Zeer mooi Hawaiiaans hotel

JopieP, 22-5-2007

Zeer mooi Hawaiiaans hotel.

perfecte verbingen tussen alle Disney parken. Auto huren is wel noodzakelijk om heel Orlando te bekijken. Eten is perfect.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Disney's Polynesian Village Resort in Lake Buena Vista (bij Orlando), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Disney's Polynesian Village Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Disney's Polynesian Village Resort scoort een 9.5 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: