Hotel Disney's Grand Floridian Resort & Spa

9.1Fenomenaal

Verenigde Staten van Amerika, Florida, Lake Buena Vista (bij Orlando)

9.1Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Disney's Grand Floridian Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna

11 reviews over Hotel Disney's Grand Floridian Resort & Spa

• 10leonie renckens13-08-2015

Top hote!!!

Top omdat: 1) mooie style, 2) schone kamers 3) mogelijkheid van luxe ontbijt tot fast breakfast (ca 20 dollar voor 2 volw en 1 kind is niet te gek!) 4) perfecte service incheck balie en conciërges voor oa regelen fast passes etc!!! 5 ) super mooie zwembaden ( helaas door lange dagen geen gebruik van gemaakt). Restaurant beneden mwahhh kwaliteit voor best aardige Prijs ! Maar zoveel andere keuzes!!! Kortom zou het zowiezo weer boeken indien nodig!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10Diana04-08-2009

Wat een binnenkomst

Ik heb hier gelogeerd in 2008. De binnenkomst in de lobby is echt fantastisch. De ligging is ideaal, vlakbij het magic kingdom. Hier kun je naar toe met de monorail of boot. Tevens is er een monorail naar epcot. Alle parken zijn verder goed te bereiken met de auto. De restaurants zijn uitstekend en 's avonds kun je genieten van de waterparade. De kamers zijn erg ruim, met goede bedden, een uitstekende badkamer. Het is er schoon en als je geluk hebt, hebben de kamermeisjes zich uitgesloofd met allerlei figuren voor de handdoeken.

Alleen gereisd in oktober 2008

• 9fam.haverkort24-02-2009

Goed maar niet de topper van Disney

Wij zijn hier 3 nachten met kinderen geweest. We vonden dit niet de topper van Disney. Ik vond het personeel bij de receptie niet aardig maar er ook niet verzorgd uitzien.Voor de rest vond ik het te strak, maar daarentegen ook te kil.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

• 10Sanne06-08-2008

Geweldig

Super hotel en perfecte ligging. Kan met de monorail of het bootje naar disney's MAgic Kingdom. Het hotel is groot en er zijn een aantal winkeltjes en restaurants. Eten en service zijn goed.

Gereisd met familie in augustus 2008

• 10Dirk Schauvliege05-08-2008

Schitterend hotel, helaas slecht personeel

Prachtig hotel, we kregen een kamer met zicht op het meer met 's avonds lichtshow op het meer en frontaal zicht op het vuurwerk en dat alles iedere dag weer.

Je kan naar de parken op verschillende manieren, bus, monorail, boot. Deze laatste is het leukste om te doen.

Heel veel keuze van restaurants waar de keuken naast de Europese (Franse) mag staan. Door de lage dollar ook goedkoper dan in Europa.

Alleen het personeel aan de receptie is vrij onbeschoft en dat voor het tophotel van Disney. Jammer want voor de rest is het echt super.

Gereisd met familie in augustus 2006

• 9M. de Lange21-08-2006

Het is een schitterend hotel. We zijn er al drie keer geweest. De ligging is centraal vooral aan de monorail en de bussen. Heel gehancicapt vriendelijk. Ook de bussen. De service is prima en je kunt er heerlijk eten. Heerlijk zwembad met eventueel bediening. Mooie ruime kamers.

Gereisd met familie in augustus 2006

Hotel Disney's Grand Floridian Resort & Spa info