Camping Disney's Fort Wilderness Resort & Campground

We hebben een aantal aanbieders voor Disney's Fort Wilderness Resort & Campground voor je op een rij gezet:

Tjingo
Tjingo
D-reizen
D-reizen

2 reviews over Camping Disney's Fort Wilderness Resort & Campground in het Nederlands

mooie "hook up" plaatsen, prima ligging

Geert de Vries
3-9-2009

De plek om te camperen met je (gehuurde)camper als je de parken wilt bezoeken. Ruime hook-ups, keurig sanitair, prima transport-systeem naar de verschillende parken per bus of boot. Tickets (hopper passes) voor de parken te koop op de campground...BBQ aanwezig zorg voor een volle koelkast...winkel op de campground is prima maar zeker geen supermarkt. absoluut een aanrader.

Gereisd Met partner in Thu Sep 03 2009 17:23:20 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

perfecte ligging voor de parken.

Geert de Vries
14-3-2009

Of je nu een cabin huurt of je overnacht in een Camper (RV)....Fort Wilderness campground is prima. Zeer ruime sta-plaatsen (full hook-ups). Transport naar de Disneyparken kan per boot (richting magic kingdom) of per " Disney transportation shuttle" ...perfect geregeld...naar alle parken incl Downtown Disney. Er wordt veel georganiseerd voor de kinderen op de campground. Aanrader !..overnachting prijs met een 25 foot camper = $ 91,80- voor een full hookup plaats + BBQ....maar dan kan je je camper, gedurende je bezoekdagen aan de Disney parken laten staan...geen gezoek,parkeergeld en eventuele stress....alles wordt voor u geregeld....

Gereisd Met partner in maart 2009

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Disney's Fort Wilderness Resort & Campground in Lake Buena Vista (bij Orlando), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Disney's Fort Wilderness Resort & Campground zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Camping Disney's Fort Wilderness Resort & Campground