Géén boekingskosten

Hotel Disneys All Star Music

Verenigde Staten van AmerikaFloridaLake Buena Vista (bij Orlando)

8.5FantastischScore uit 16 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

16 Reviews over Disneys All Star Music

• 9J. Meijer11-08-2018

Super ervaring

Goed hotel dichtbij Disney’s Animal Kingdom & Blizzard Beach Waterpark. Kamers zijn schoon en groot genoeg voor 2 personen. De bedden liggen heerlijk. De gratis shuttle bussen naar het park komen tijdig. De medewerkers zijn vriendelijk en erg behulpzaam.

• 8Esther03-05-2016

Een magisch verblijf in een heerlijk hotel

Shuttle bussen tussen alle Disney parken was top! Heerlijk zwembad en rustig hotel om lekker bij te komen na een druk parkbezoek. Rustige kamers. Lekkere foodcourt met drinken en American food style

Jammer dat de bedden echt te klein zijn voor 2 personen.

• 9Linda Bach03-05-2016

magisch

Een super hotel, prima qua prijs te doen, prima ligging en een heel goed transport net naar de pretparken. Waanzinnig lekkere zwembaden

• 9jolanda03-09-2015

Super voor Disney verblijf!

Dit hotel is perfect als je Disney World wilt bezoeken.

De kamers zijn prima in orde. Wij hadden twee tweepersoonsbedden. Bedden zijn vrij smal, maar prima te doen.

Badkamer was een douche/bad met wc. Buiten badkamer een wasbak en drie grote spiegels. Je krijgt bekertjes, zeep en Mickey shampoo/conditioner. Eén per kamer, om meer kun je vragen.

We hadden een tvkast met lades voor de kleding. Ook een koelkast en kluisje ter beschikking. Voor kluisje moest je betalen.

Hotelkamer te openen met Magic Band. Heel erg fijn! Aankopen doe je ook met de magic band.

Bij inkomsthal is een leuke Disneywinkel. Daarnaast kun je er eten in het restaurant, maar je kunt veel beter naar Walmart om inkopen te doen. Wel zou ik de refill bekers aanschaffen. Deze hebben we erg veel gebruikt, het geld echt waard.

Een leuke arcadehal in het hotel. Je kunt er (betaald) leuke spellen doen.

Hou rekening met de airco. Het is er best koud in de hal.

Wij hadden gebouw 8. Ongeveer 5 min lopen vanaf hal.

• 9MER09-09-2013

top top en nog een top

wouw wat hebben we genoten, heerlijk het vervoer naar de parken is fantastisch de bussen komen erg vaak voor rijden, restaurant is wel wat prijzig maar eten is wel goed, personeel aan de balie zeer vriendelijk zelf voor mijn verjaardag een mini Minnie gekregen met helium gevulde ballonnen echt te gek. kamers goed elke dag alles verschoond hebben zelfs een keer vergeten de kluis af te sluiten en nee er was niets weg. allemaal even vriendelijk niet alleen de baliemedewerkesr maar ook al het andere personeel wat er loopt

• 9ellis_7501-08-2013

Een geweldige vakantie

Dit hotel is 3 sterren, maar voor ons is het een super luxe hotel. De Amerikaanse standaard is toch hoger dan bij ons. Heel schone kamers. Alles rondom de gebouwen wordt netjes en schoon gehouden. Het zwembad wordt van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat door life guards in de gaten gehouden en is nooit druk. Genoeg ligbedden en stoelen en 's avonds wordt er buiten bij het zwembad een Disney film getoond. Het eten in de food court is prima. De kinderen waren dol op de individual pizza's. De refillable cups van USD 15,49 zijn een uitkomst. Zeker als je zoals wij 2 weken blijft. Er is een fantastische busservice naar de pretparken en parkeergelegenheid voor een huurauto in overvloed. We waren hier ook in 2011 en het hotel is alleen maar beter geworden.

• 9Joshua30-05-2013

Goed hotel voor een goeie prijs

Mooie kamers, Mooie faciliteiten en ideaal voor een bezoek aan DisneyWorld.

• 10ellis_7512-08-2011

Geweldig hotel

Dit Disney resort is echt fantastisch. Er zijn 2 mooie zwembaden, waarin het nooit te druk is en er is professioneel toezicht van lifeguards. Er zijn ruim voldoende ligstoelen aanwezig met een parasol. De hele dag is er een animatieteam bezig met spelletjes voor kinderen (maar volwassenen mogen ook meedoen). 's Avonds wordt er bij de Calipso pool een disneyfilm getoond op een groot scherm. De foodcourt is uitstekend. Genoeg keuze in eten (van gezond tot ongezond). De refillable bekers van 14 dollar zijn een uitkomst. Er is keuze uit zo'n 12 soorten dranken. Die kosten heb je er zo uit. De kamers zijn superschoon en comfortabel. We hebben het hier ontzettend naar onze zin gehad. Echt een aanrader.

• 8Fam. van Zalinge02-02-2011

Dit is echt vakantie!

Met z'n vijven (gezin met 3 kinderen) valt het niet mee om binnen het budget een vakantie te vinden. Dit hotel is binnen de Disney Resorts het goedkoopste waarin wij als gezin op 1 kamer mogen verblijven. Eten hebbne wij in de supermarkt gekocht en op de kamer genuttigd (ontbijt) Met de refill bekers is het goed vol te houden. Zwembad was super en tot laat in de nacht open. Shuttlebussen naar de parken werken prima. Personeel is immer vriendelijk en de kamers netjes en schoon. Even sparen en dan maken we de oversteek nogeens.

• 8isabellakaizer09-12-2010

mega groot

dit is echt een disney hotel,een paar dagen is genoeg,wij hebben dit gekozen omdat het een prima hotel is ,redelijk betaalbaar en dankzij de snelle disney bussen snel bij een park. Maar mega groot en veel Brazilianen

Hotel Disneys All Star Music info

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

• Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)

Maaltijden

• Vaste lunchkaartBeschikbaar