Kissimmee (bij Orlando)

We hebben een aantal aanbieders voor Kissimmee (bij Orlando) voor je op een rij gezet:

GoAmerika

vakanties Kissimmee (bij Orlando)

GoAmerika

Weer & Klimaat Kissimmee (bij Orlando)

JanFebMrtAprMeiJunJulAugSepOctNovDec
Max. temp. (℃)22°23°26°28°31°33°33°33°32°29°26°23°
Min. temp. (℃)10°13°15°19°22°23°23°22°19°14°11°
Dagen regen5664712141410655

Reviews over Kissimmee (bij Orlando)

• 8De Jonck Patrick27-05-2019

Niet normaal, een aanrader.

Goede ligging om alle parken te bezoeken. Goede prijzen om te eten, goede restaurants. Red Lobster. Outback steakhouse. Macaroni grill. Olive's garden. Enz

• 7Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

• 9Shannon28-04-2018

Fantastisch!

Kissimmee is een erg leuke stad! Het ligt vlak bij alle pretparken, dus dat is idiaal. Er zijn erg veel eet gelegenheden, voor ieder wat wils. Ook ligt het vlak bij Orlando, wat ook leuk is om naar toe te gaan. Voor kinderen is de stad al helemaal fantastisch. Er is daar erg veel voor kinderen te doen. En het strand is vanaf kissimmee vandaan niet ver rijden. Je kan ook in kissimmee erg leuk winkelen! En over het algemeen ook erg vriendelijke mensen.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 7Paul24-11-2017

goede uitvals basis om disney world te bezoeken

dicht bij alle parken, en zeer veel restaurants en supermarkten in de omgeving.

• 8Omgeving
    • 7Zorg voor natuur
    • 7Cultuur

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

• 10Ben22-03-2017

Mooi en Leuk

Kissemee is een perfecte basis voor je vakantie in florida! de pretparken heel dichtbij. na een paar uur rijden in miami, orlando zit om de hoek en daytona beach is ook te doen! huur een auto en bekijk Florida

• 10Omgeving
    • 9Uitgaanslevenn

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 8GTJW23-06-2015

Fantastische plek

het is een prima plek voor alle leeftijden, zeker omdat er van alle soorten parken zijn. Het waterpark van Disney vonden wij echt fantastisch. Nu waren wij net voor het hoogseizoen, bij ons vielen de wachttijden in alle parken mee, maar dat zal in het seizoen wel anders zijn

• 7Omgeving

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

• 8Jennifer18-05-2015

dichtbij de parken

iets meer dan een uur rijden van luchthaven Sandford. het heeft heel veel shopping en in de buurt ook de grootste shoppingmall. Wij zijn verder niet uitgeweest Nog een tip:zorg dat je als je orlando inrijdt genoeg dollar coins hebt voor de tol.. 0,75 tot 2,25

• 5Sfeer in stad
    • 5Omgeving
    • 4Zorg voor natuur
    • 3Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

• 9Sonja10-03-2015

het paradijs voor kinderen!

Orlando is een leuke stad en is werkelijk een paradijs voor kinderen met al die pretparken. De parken zijn wel duur maar als je er dan bent dat is dit ook echt wel waard. Ook is het goed te doen om een dagje naar Kennedy space center te rijden.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

• 8mevrouw van Hees-van derGeijs02-02-2015

Levendige plaats waar alles te doen is

Veel restaurants van verschillende prijsklassen, motels, hotels en winkels aanweizig. Disney and Universal Studio's zijn dichtbij.

• 8Omgeving
    • 6Cultuur

Gereisd met partner in januari 2015

• 8Ruud en Sylvia03-10-2014

veet te doen

alle [pret] parken zijn met 15 min per auto te bereiken. Veel shoppen in de outlets [op Vineland en einde van Internatinal drive].

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in september 2014

• 9Iwan25-08-2014

Pretparken hoofdstad

Alle toerisme is gericht op Disney, Sea World en Universal. Pretparken en waterparken. Verder een hoop kleine uitjes als musea. Je kunt hier maanden verblijven en nog steeds niet alles gezien hebben, zo uitbereid is het aanbod!

• 5Sfeer in stad
    • 4Cultuur