Villa Universal Resorts Kissimmeestersterster

9Fenomenaal

Score uit 1 review

Verenigde Staten van Amerika, Florida, Kissimmee (bij Orlando)

Op vakantie geweest naar Universal Resorts Kissimmee?

9Fenomenaal

Score uit 1 review

Villa info

Meer villa info
    Tonen op kaart

1 review over Villa Universal Resorts Kissimmee

• 9Cor en Helen03-01-2008

Wij hebben drie nachten verbleven in het Hrd Rock Hotel van Universal, in een woord GEWELDIG! Nu moet ik eerlijk zeggen dat wij met het verkrijgen van onze kaarten voor de Universal Parken wel heissa hadden gehad en wij zonder dat we het wisten overigens zijn overgeboekt naar een topkamer. Op de 7de verdieping van het hotel dus waar je alleen maar met een speciale kaart met de lift kunt komen. Hier bevinden zich de VIPkamers en Suites. De hele dag kun je in de lounge op dezelfde verdieping genieten van eten en drinken INCLUSIEF dus. Maar ook zonder deze extra's vonden wij het een heerlijk hotel.Vriendelijk personeel, goede sfeer, overal muziek tot zelfs in het zwembad, en ik bedoel hiermee onder water dus. Ligging is ideaal als je de parken van Universal wil doen en als je hier slaapt krijg je ook front of the line pasjes, parken zijn lopend makkelijk te bereiken en anders ga je toch met de boot welke je vanaf de tuin van het hotel bereikt! Voor ons nogsteeds een van de toppers!!!

Gereisd met familie in juli 2005

0 tips over Villa Universal Resorts Kissimmee