Appartement Regal Oaks Old Townstersterster

7.4Goed

Verenigde Staten van Amerika, Florida, Kissimmee (bij Orlando)

Op vakantie geweest naar Regal Oaks Old Town?

7.4Goed

• 8.5Inrichting
  • 8.5Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Regal Oaks Old Town voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer appartement info
Tonen op kaart

6 reviews over Appartement Regal Oaks Old Town

• 6Marco Lankreijer06-05-2019

Park mooi huisjes goed service slecht jammer☹️

Mooi park goeden accomodaties prima zwembad. Hier is niets op aan te merken wel op het uitgeven van handdoeken voor badkamer en zwembad moest hier steeds weer om vragen. We waren met 6 personen steeds maar 4 handdoeken en dan weer niet voor zwembad dan wel weer niet voor douche.Ook roomservice erg slecht 10 dagen hier geweest niet een maal bedden verschoond na dag 7 maar eens vragen.Nee hoor wordt gedaan nou nee bij klagen bij vrouw die handdoeken kwam brengen kreeg ik bed goed in mijn handen gedrukt zo van doe het zelf. Ook balie en roomservice communiceren niet goed met elkaar.Waardoor alles wat ik vroeg of niet of verkeerd bij ons aan kwam. Verder was bij aankomst vloer keuken vies deze was plakkerig.Ook was het keuken; gerij niet compleet er misten een gaarder spatel en was de bodem van een koekenpan zo bol dat je die niet kon gebruiken.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 2018
    9Debbie29-04-2018

Super mooie accommodatie. Wij hadden 2 slaapkamers, 2 badkamers en een hot tub op het terras. Van alle gemakken voorzien. Ligt vlakbij Disney en Seaworld. Genoeg restaurants en supermarkten in de buurt.

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• 2017
    10Wim B.30-08-2017

Super, niet twijfelen : Doen

Schitterende huizen. Proper, ruim, alle comfort, alle mogelijke huishoudapparatuur voorhanden, terras met jacuzzi... Kortom : alles erop en eraan én verzorgd. Je kunt zelf je potje koken, maar restaurant is ook best Ok. Er is een klein winkeltje dat niet zoveel biedt om zelf te koken, maar supermarkten genoeg in de buurt. Heel vriendelijk personeel. In de inkomhal is er een "tourist desk" die je perfect helpt met je uitstappen te plannen en je reeds de nodige tickets bezorgt. Schitterende service. Ze hebben ons trouwens geheel vrijwillig geholpen bij het huren van een wagen. Kissimmee is daarenboven perfecte uitvalsbasis in het centrum van Florida (enkele km ten zuiden van Orlando), dicht van alle attractieparken (Universal Studio's, Disney, Seaworld,... en maar anderhalf uur rijden van Daytona Beach, Tampa, Cape Canaveral....). Wel wat ver van Everglades in het zuiden (+/- 3.5 uur) maar er is al zoveel te doen in het centrum. Dikke duim omhoog voor Regal Oaks Kissimmee.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Ellen vd P18-05-2017

Liefst ieder jaar!

Het is hier heerlijk, super fijne huisjes, fantastisch zwembad, goede Wi-fi, overal dicht bij! Prettige sfeer, behulpzaam personeel. Doe een huizentour en je komt bijna gratis in de Disneyparken, vond het niet opdringerig. Bij touroperator geboekt, alles perfect in orde! Ik kan niet zeggen dat er iets niet goed was. Liefst ging ik ieder jaar!

Gereisd met partner in oktober 2016

• Oude reviews

10Bjorn Bauwens12-08-2016

Geweldige plek om te verblijven!

Dit complex ligt in Old town Kissimmee en is ronduit prachtig. Het oogt als een gezellig dorp met een goede receptie, gezellig zwembad met voldoende ligbedden en parasols. De service is perfect. De huizen zijn net gerenoveerd en dat kan je merken;mooi, ruim en schoon. De keuken was ultracompleet, de airco werkte perfect en er was zelfs een jaccuzi in de achtertuin. Wat kan een mens nog meer wensen. Old town Kissimmee is erg gezelig en je zit dicht bij een lange weg waar veel grote winkels en restaurants zijn. De Disneyparken zijn op 20 minuten afstand. Wij zouden hier zo naar terug gaan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 8R.Starmans10-09-2010

mooi vertrekpunt

Mooi vertrekpunt voor Disney/seaworld e.a. Pas 1/4 bebouwd. evt overlast van old Town achtbaantje

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

0 tips over Appartement Regal Oaks Old Town

2 vragen over Appartement Regal Oaks Old Town

• L., 21-07-2017

Muziek en levendig bij het zwembad.

Is het druk bij het zwembad en wordt er muziek gedraaid bij het zwembad?

• Gess, 26-09-2016

Handdoeken en supermarkt

Zijn er zoals afgebeeld op de foto's van keuken en badkamer en slaapkamers inderdaad handdoeken aanwezig? Is er een supermarkt in de buurt?

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • RokenToegestaan

• WaterparkAanwezig

• Afstand tot strand< 100 km
    • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiGehele hotel
    • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
    • JacuzziAanwezig
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geldautomaat, Kluis, Krant, Ticket service

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
    • Tennisbaan informatieBuiten
    • Sport & SpelBowling

• Adres5780 Golden Hawk Way 34746(toon op kaart)
    • E-mailadres
    • Website