Hotel Ramada Gateway Kissimmee, FL

HotelLuxe hotel, KinderhotelWeer vandaag33°24°
Hotel Ramada Gateway Kissimmee, FL
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Ramada Gateway Kissimmee, FL voor je op een rij gezet:

18 reviews over Hotel Ramada Gateway Kissimmee, FL in het Nederlands

Simpel maar prima budgethotel.

mevrouw Helmich
8-2-2014

Goede ligging, simpele kamers, maar wel alles aanwezig wat nodig is. Het internet is alleen niet echt goed, veels te onstabiel, heb er meerdere malen een melding van gemaakt, hopelijk doen ze hier iets mee, anders zoek ik volgende keer toch iets anders.

Goede ligging maar vieze kamers

Hanneke
30-8-2010

Ligging is slechts 10min van de Disney parken en er is een gratis busje vanuit het hotel. Kamers zijn heel vochtig (bed voelde gewoon klam) en de badkamers oud. Wel een koelkastje!

Alle lampenkappen hingen scheef en je had geen zitje buiten. Weinig tvzenders. Een kamer om weinig te zijn!

Wel goedkoop!

Goed om te verblijven

Nada
24-8-2010

Er reed een pendelbus naar de parken. De zwembaden waren erg leuk (hadden we vaak voor onszelf), het personeel vriendelijk. Ik heb er toen 3 weken met een vriendin gezeten en we hebben ons goed vermaakt. Langs de weg vonden we ook wel veel leuke winkels en eetgelegenheden. Kamers compleet met twee erg grote bedden, koelkast was ook erg handig.

Niks op aan te merken

laura_honders
23-7-2010

Prima hotel in een echte 'Orlando'-omgeving: veel neon en restaurants. Het restaurant naast het hotel was een echte Amerikaanse eetschuur. Vond het erg leuk om dat een keer mee te maken. Kamers prima, ontbijt ook lekker. Al zijn er in de nabije omgeving genoeg andere ontbijtmogelijkheden.

goede prijs/kwaliteit

Yvonne
12-8-2009

Voor de prijs een goed hotel.

Vriendelijk personeel. Gewoon om een andere kamer vragen, bijv. zwembadkant en ze doen niet moeilijk.

Elke dag schoonmaak en handdoeken.

Mooi zwembad. Koffiemachine aanwezig.

Ook shampoo,cremespoeling,en zeep.

Alleen de bedden waren aan de smalle kant. Ik denk 1m40 breed.

Verder alles goed.

Redelijk hotel

François Van Loo
23-3-2009

Hotel is redelijk te noemen, de eerste kamer aan het zwembad was echt uitgeleefd. Mits een opleg kamer in de tower ( aan te raden ) verkregen. Het onbijt vonden we maar niets, alles was er wel, maar over de smaak ? ? De ligging is zeer goed, Disney en Kennedy Space Center zijn vlot te bereiken. In de omgeving genoeg restaurant voor ontbijt, lunch en diner voor een eerlijke prijs.

Ontbijt - Bob Evans aan de overkant van de Highway

Lunch en diner - Black Agnus voor wie van steak houdt

Wij waren daar samen met WO2 en Vietnam veteranen voor een reunie, daarom dit hotel gekozen.

Goed hotel, ruime en nette kamers.

Priscella
5-1-2009

Prima hotel, dicht bij Disney parken, shuttelbus naar Disney parken. Leuk zwembad. Echte aanrader prijs, kwaliteit verhouding pzeer goed.

2008

Topper

van Meggelen
9-11-2008

Aanrader voor mensen met kinderen ligt vlak

bij Pretparken

goed hotel voor deze prijs

renee
18-10-2008

net goed hotel ik vond alleen wel ze maken reclame dat ze je gratis rijden naar alle disney parken maar das niet waar. ze rijden alleen 's ochten 3 x naar magic kingdom en vanaf daar moet je dan weer een disney bus naar de ander parken waar ontzettend veel tijd in gaat zitten. dus let daar op.

Prima hotel

M.Roos
26-7-2008

Gunstig gelegen vlakbij de snelweg. Grote, schone kamer. Het personeel is vriendelijk en altijd bereid te helpen. Alleen internet op de kamer werkte niet, verbinding lukte wel in de hal van het hotel. En daar staan genoeg zitjes om even het internet op te kunnen.

Er staan 2 grote bedden op de kamer, tv, koelkast en koffiezetter. Vooral die koelkast was erg prettig. In de omgeving zitten een aantal restaurants, als je de weg over durft te steken zit daar een prima tentje.

Voor de prijs een prima hotel!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ramada Gateway Kissimmee, FL in Kissimmee (bij Orlando), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ramada Gateway Kissimmee, FL zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.