Hotel Quality Inn Continental Plaza

4 reviews over Hotel Quality Inn Continental Plaza in het Nederlands

simpel en leuk

Linda
4-9-2015

Bij aankomst zat de receptie vol met appende mensen die snakte naar wifi!

In de kamer was alles aanwezig: schone bedden, handdoeken enz.

Het appartement ligt aan een leuk winkelstraatje vol met eettentjes, barretjes, en leuke disneywinkeltjes.

Het personeel was onvriendelijk en het was wel duidelijk dat ze niet met hun werk bezig waren.

Een paar keer per dag gaat er een bus van en naar Disneyworld! Ze komen je dus brengen en halen van en naar het hotel.

We hebben een heerlijke week gehad in Kissemmee en zou het zo weer doen met hetzelfde hotel

Afrader

W. van Hiele
7-5-2013

Van buiten ziet het er netjes uit, totdat je in een saaie lobby komt vol met verveelde mensen die gebruik maken van de gratis Wi-Fi. (alleen in de lobby).

Onze kamer 235 was op de eerste verdieping, kijk uit voor de gammele railing

Dan de kamer, vies, achterstallig onderhoud. gewoon geen pretje om te verblijven. WC vies, de grijze handdoeken horen wit te zijn, handdoekenrek valt bijna van de muur, lampenkappen kapot en vies, scheuren in de badkuip, plafondverf laat los. stoelen en dekbed met vlekken. veel metalen delen roesten en de aanwezige kluis geeft een error.

Het zwembad nodigt ook niet echt uit,

Pal naast het zwembad bevind zich een zuiveringsinstallatie die constant bromt en vaak ook naar riool stinkt. verder was de zwembadrand op sommige plekken groen(terwijl het blauwe tegels zijn). en veel van de ligbedden zijn kapot net als de parasols.

Maar om toch iets positiefs te melden.

je zit vlak bij diverse restaurants, supermarkten en Disney World.

En er is genoeg parkeerruimte.

Heel simpel

elise
1-7-2012

Simpel hotel maar als je de hele dag op pad bent is het goed te doen. De hotelkamers zijn ruim. Parkeergelegenheid voor de kamer en gratis. Ontbijt simpel en weinig variatie. Wel gratis internet. Vanuit het hotel zijn wij met bussen naar Disney en seaworld geweest. In het hotel kon je dit regelen, inclusief tickets.

geen schone kamers

H en R
3-10-2009

Van buiten ziet het er netjes en verzorgd uit,maar de kamer was niet schoon te noemen.(overal nog kruimels en het toilet was verre van schoon te noemen.)

Fijn zwembad en voldoende mogelijkheid voor ontbijt, lunch en diner op loopafstand.

Centrale ligging tov Disneyworld.

Leuke midgetgolfbanen in de nabijheid.

Ik zou toch een ander hotel aanraden en deze overslaan....

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quality Inn Continental Plaza in Kissimmee (bij Orlando), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quality Inn Continental Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Quality Inn Continental Plaza scoort een 5.38 uit 10 op basis van 4 reviews.