Vakantiehuis Private Homes Indian Creek

2 reviews over Vakantiehuis Private Homes Indian Creek in het Nederlands

Super veel plezier!

Kayleigh
23-1-2013

Het ligt lekker rustig, een stukje van de 'hoofdstraat' af waar je kunt eten en waar heel veel Disney shopjes zijn. Het uitzicht is lekker, en de buurt/vakantie park waar het is is lekker rustig. De prijs/kwaliteit verhouding is geweldig!

Echt een aanrader

Diana
21-5-2010

Prachtig huis met garage, eigen zwembad en van alles voorzien, schoon, dus echt een aanrader. Het huis is zeer centraal gelegen bij alle parken en de Wallmart, een huurauto is wel aan te bevelen.

prijs/kwaliteit verhouding toppie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Private Homes Indian Creek in Kissimmee (bij Orlando), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Private Homes Indian Creek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Private Homes Indian Creek scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.