Hotel Masters Inn Kissimmee

7.6Goed

Verenigde Staten van Amerika, Florida, Kissimmee (bij Orlando)

7.6Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Masters Inn Kissimmee voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Masters Inn Kissimmee

• 7Rommels17-09-2008

zonde van mijn geld en vakantie

Vies , smerig hotel met een ontbijt dat bestond uit drie soorten donuts uit een kartonnen doos en koffie uit de automaat . De receptie werd 's avonds "ingepakt "met een rolluik tegen overvallers ofzoiets , de zwembadverwarming was kapot , evenals de airco en de gemeenschappelijke wasmachine op de gang . Eerste kamer ingeruild omdat er kakkerlakken rondliepen , tweede kamer ook grote dikke kakkerlakken . Nooit , nooit , nooit meer !!!

Gereisd met familie in september 2008

• 9Fam.Mol17-02-2007

Erg gezellig hotel.Vriendelijk personeel. Schone kamers zonder ongedierte. 2 grote bedden,airco,koelkast,TV en schone badkamer met bad en douche.Kamermeisjes doen goed hun werk.Elke dag is de kamer goed schoongemaakt.Het gratis ontbijt is niet veel en erg Amerikaans. Maar er zijn genoeg restaurantjes in de buurt waar je voor een paar dollar lekker kunt eten.Hotel ligt zeer dichtbij Disney en andere pretparken.Gratis vervoer van en naar de parken. Aanrader !

Gereisd met partner in oktober 2006

• 9Fam.Mensink16-02-2007

Eenvoudig maar goed hotel. Fijne schone ongedierte vrije kamers. Eenvoudig ontbijt. Zeer aardig personeel. Mooi schoon zwembad met ligstoelen. Vlakbij Disney en alle andere parken. Ligt aan de Highway 192 dus zeer goed bereikbaar. Veel restaurants en winkels in de omgeving.

Gereisd in februari 2007

• 7Walter en Ton16-02-2007

Wij gaan al jaren naar de Masters Inn aan de US192 en zijn zeer tevreden.Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.De kamers zijn schoon en groot.Goede bedden en schone badkamer.Op de kamer is airco,koelkast,magnetron,TV en kluis.Bij de prijs zit gratis ontbijt,dat niet veel voorsteldKoffie,sap,donuts en andere zoete broodjes.Zoals andere ook schrijven zijn er in de omgeving genoeg restaurantjes waar je voor weinig geld heel goed kan eten.Heb in al die jaren 1 kakkerlak op de kamer gehad maar dat is niet te voorkomen in een tropisch gebied.Nooit vlooien of andere ongedierte in/om het hotel.Het is een simpel hotel met een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Een aanrader!Als je in Florida bent,ben je toch veel weg en dus weinig op je kamer dus veel luxe is niet nodig. Alleen als je geen auto huurt ben je op de bus of taxi aangewezen,en dat beperkt natuurlijk je mogelijkheden.

Gereisd in februari 2007

• 7Bongers20-10-2006

Al veel hotels gehad maar dit kan echt niet , eerstse kamer die we kregen had kakkerlakken , tweede ook plus vlooien , daar wij uitcheckten om 11 uur wilden ik tegen betaling de kamer wat langer aanhouden omdat wij pas om 19 uur zouden vliegen . Dit was onmogelijk ( hotel was niet vol! ) van 11 tot 7 uur in de lobby gezeten , mochten geen toilet meer gebruiken !

Gereisd met familie in oktober 2006

• 7Patrick26-03-2006

Wij zijn inmiddels een aantal keer in het masters inn aan Enty Point Blvd geweest. Voor de prijs is het een prima hotel. Het ligt aan de 192 dicht bij de toegangs weg naar de Disney parken. Van het ontbijt moet je niet veel verwachten. Sap, en koffie/thee met muffins en donuts. Veel zoetigheid. Naast het motel zit een restaurant en er tegenover zit een Denny's voor lekker en toch goedkoop eten. Aangezien je er alleen maar hoeft te slapen is dit een aanrader voor een goede prijs/kwaliteit. Ook de lokatie is een goede uitvals basis.

Gereisd in maart 2006

• 7marieke27-01-2006

De kamers zijn redelijk ruim met 2 grote bedden. Wastafel in de kamer en een kleine badkamer met bad en toilet. Op de kamer ook een koelkast, magnetron en airco. Er zit zelfs ontbijt bij. Maar daar moet je je niet teveel van voor stellen. Maar in de buurt zijn genoeg restaurantjes waar je kunt ontbijten. Tenminste bij de Masters inn waar ik het nu over heb. Deze zit namelijk aan de 192 (kissimee). Een erg gunstige ligging trouwens. Het is 10 minuten rijden naar disney. Ze hebben trouwens een gratis busje die je daar naar toe brengt. Binnen 5 minuten zit je op de international drive. Universal is een kwartier rijden ongeveer. Het is natuurlijk niet super de luxe. Maar als je er vanuit gaat dat je er alleen maar bent om te slapen is dit een prima hotel!

Gereisd in januari 2006

Hotel Masters Inn Kissimmee info