Hotel Legacy Vacation Resort Orlandostersterster

8.6Fantastisch

Verenigde Staten van Amerika, Florida, Kissimmee (bij Orlando)

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Legacy Vacation Resort Orlando voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

9 reviews over Hotel Legacy Vacation Resort Orlando

• 9M.E.17-09-2019

Geweldig!

Erg netjes appartement. Voor de 3e keer hierheen geweest. Alles goed geregeld, ook bij vragen wordt er goed naar je geluisterd.

Gereisd met vrienden in december 2018

• 9Lydia02-09-2019

Net, verzorgd complex. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ruime nette appartementen. Mooie zwembaden met genoeg ligbedden en handdoeken service. Perfecte ligging om naar de pretparken te gaan maar ook naar kennedy space center. Clearwater. Echte aanrader

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 2018
    8A.Poelder04-08-2018

Een erg leuk resort, met zeer vriendelijk personeel. De kamers zijn voorzien van airco en hebben een jacuzzi. Enigste nadeel is dat de appartementen erg gehorig zijn. De locatie is zeer geschikt als uitvalbasis voor activiteiten zoals disneyland , Kennedy Space Center ( NASA), Airboat etc. In de buurt zijn diverse mogelijkheden om te eten. Ook Legacy zelf heeft een eet mogelijkheid. Op het terrein zijn meerdere zwembaden, er is ook een activity center waar je kan basketballen , minigolf , tafeltennis en gamen. Wij hebben het hier erg naar ons zin gehad en kunnen terugkijken op een succesvolle vakantie. Voor ons is deze locatie echt een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Bianca09-07-2018

Mooi vakantie park

Een mooi vakantie park. Centrale ligging. We hadden een 2 kamer appartement. Je kon je buren horen praten, maar we vonden dat niet storend, we waren toch de hele dag op pad. We waren daar met een baby van 11 maanden. Bij aankomst werdt er een baby bedje en kinderstoel gebracht.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 2017
    7Joshua29-03-2017

Een goed begin is het halve werk

Een mooi verzorgd complex. Eerste kamer die we kregen wat was de deur defect en kregen ook direct een andere kamer.

Er zit een mooi klein zwembad bij en is dus ook aantrekkelijk om met kinderen heen te gaan. Zit vlak bij een wallmart en is goed op afstand van de bekende pretparken.

Gereisd met partner in april 2016

• Oude reviews

10Wendy berger31-12-2016

geweldig, huis compleet ingericht incl bubbelbad

Het huis compleet ingericht alles erop en eraan, een fijn niet te groot zwembad, mooie natuurlijke vijver in het park mooie paden , goed onderhouden, prima uitvalsbasis om thuis te komen als je een dag op pad bent geweest, maar ook prima toeven aan het zwembad in de zon op een van de vele ligbedden.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 8Henk16-09-2016

perfecte uitvalsbasis

Hospitality op z'n Amerikaans

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 8stephanie20-09-2015

mooi resort maar gehorig

mooi resort met alles er op en er aan. kamers zijn gehorig. je hebt wel een auto nodig.

Gereisd met partner in juni 2015

• 8Jennifer18-05-2015

Leuk resort!

Het appartementencomplex is een klein dorpje met laagbouw. De grootte van de kamer verraste ons! Grote keuken met woonkamer, grote slaapkamer, en een badkamer met jaccuzi. enig nadeel was dat er aan ons appartement een deur was met daarachter de slaapkamer van onze buren. Bij binnenkomst appartement roken wij de aftersave en later hoorden wij onze buren luid en duidelijk. (wij hadden het idee dat dit een slaapkamer was die eventueel ook aan ons appartement toegevoegd kon worden.) Leuke activiteiten, vriendelijk personeel, leuk zwembad met muziek, warme jaccuzi buiten. zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

1 tip over Hotel Legacy Vacation Resort Orlando

• Jennifer, 18-05-2015

de disneyparken zitten in de buurt. voor boodschappen: de wallmart. een grote supermarkt

1 vraag over Hotel Legacy Vacation Resort Orlando

• yvonne, 27-02-2017

wat is er aanwezig

wat is er aanwezig in het 3 kamerappartement? bv: koffie en thee, vaatwastabletten, theedoek en handdoek? heeft geen 1 appartement een balkon?

• Afstand tot strand< 100 km
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Broekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesGeldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages