Vakantiehuis Legacy Vacation Homesstersterster

7.8Goed

Verenigde Staten van Amerika, Florida, Kissimmee (bij Orlando)

7.8Goed

• 6.5Inrichting
  • 8.1Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Legacy Vacation Homes voor je op een rij gezet:

Vakantiehuis info

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiehuis info

22 reviews over Vakantiehuis Legacy Vacation Homes

• 9Maurice25-04-2019

Voor herhaling vatbaar. Op naar volgend jaar!

Prima accommodatie met veel faciliteiten. Zeer centraal gelegen. Vriendelijk personeel. Handdoeken in overvloed.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 7Nathalie22-03-2019

Leuk!

Goed ontvangst en super vriendelijk personeel. Onze kamer was erg gehorig dus heel de vakantie met oordoppen geslapen. Het resort is goed onderhouden en heeft een prima ligging om allerlei attracties te bezoeken. Een auto is een must have. Wij hebben een top vakantie gehad hier

• 7Ellis Murphy28-02-2019

Erg tevreden kom zeker weer een keer terug.

Het was en schattig resort en had alles wat wij nodig hadden. alleen vond ik de kamer er erg oud uit zien. Er zat schimmel aan de gordijnen in de woonkamer, de lampen deden het niet waardoor het erg donker in de kamer was. Een update aan de kamer mag echt wel. Maar ik zou zeker terug gaan want het had alles wat wij nodig hadden alleen een update is wel echt nodig.

• 7Carin18-02-2019

Kamer was verouderd en gehorig

Het was een gezellig iets wat verouderd complex. Het was wel erg gehorig. Personeel was erg vriendelijk.

• 2018
    8Jeroen05-11-2018

Waanzinnig!

Top plek. Hartelijk ontvangen, vriendelijk personeel. Veel te te doen sn te zien in de nabije omgeving. We komen gaan zeker nog een keer naar deze plek.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Ron van Montfoort13-09-2018

Super vakantie met vele hoogtepunten.

Mooie ligging van het appartement op het wat verouderde resort.Echter wel schoon en een heerlijk zwembad op loopafstand.Alle parken liggen echt binnen een half uurtje rijden afstand.Geweldige belevenis geweest.Voor herhaling vatbaar.Het verkeer is heerlijk relaxt evenals de mensen in Florida.Daar kunnen we in Nederland nog wat van leren.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Kyara30-06-2018

Erg leuk!

Goede prijs-kwaliteit verhouding! Wij beschikten over een twee kamer appartement. Het appartement is erg ruim opgezet, beschikt over een uitgebreide keuken en een badkamer met whirlpool. Appartementen zijn wel heel erg gehorig, je kunt gesprekken van de buren letterlijk volgen. De bankstellen in het appartement waren aan vervanging toe en het is jammer dat je geen buitenzitje hebt. Maar al met al een goed appartement op een leuk resort met verschillende zwembaden en aardige medewerkers. Schone handdoeken zijn makkelijk en snel te bestellen en bij een verblijf van 11 nachten krijg je gratis een extra schoonmaak erbij. Bar bij het zwembad serveert lekkere gerechten en drankjes. De ligging van het resort is perfect en er is voldoende parkeerruimte. Wij hebben het er erg naar onze zin gehad.

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Shannon28-04-2018

Erg goed!

Wij hebben een 3 kamer appartement gehad bij Legacy. Het is een heel fijn appartementen! De appartementen zijn groot, grote badkamer met keuken en woonkamer. De bedden liggen heel lekker. Vriendelijk personeel ook. Het enige wat ik wel minder vond is dat de appartementen best gehorig zijn, en de vloerbedekking in sommige kamers zijn erg vies, dus ik raad de mensen aan daar om pantofels of schoenen te dragen.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 10Cindy06-02-2018

Mijn favoriete plek ever

Al 8 maal naar deze fijne plek. Geweest. Nr 9 staat in de plannning. En kan niet wachten heel fijn mooi schoon complex leuke plek om vanuit tripjes te plannen. Vriendelijk personeel en snelle service als er iets niet goed blijkt te zijn. Zeker de moeite waard. Ruim opgezet en fijne gym. Personeel erg vriendelijk

Gereisd met partner in augustus 2017

• Oude reviews

6Ton30-03-2015

Prima maar niet volmaakt

Logeren van eind maart tot begin april hier ( nu dus) Zeer ruim appartement met grote keuken ( voorzien van alles wat nodig is) flinke woonkamer en grote slaapkamer. Badkamer ruim en voorzien van wirlpool. Maar alles heeft zijn beste tijd wel gehad. Plafondhoogte zo'n 2.20 meter, één raam in de kamer waardoor in kamer en keuken altijd wel een lamp aan moet omdat het nooit lichter is dan schemer, ook niet overdag bij zonnig weer. Het is extreem gehorig. Een normaal gevoerd gesprek zonder stemverhoging van de buren is letterlijk te volgen.
    Er is geen tuintje of terras, dus in de prachtige avond buiten nagenieten is er niet bij. Wij zitten in 306b. Personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. Verschillende zwembaden. Het resort is over verschillende plekken aan beide zijden van een drukke weg verspreid. Kijk uit voor de resortfee. Wij betaalden voor twee kaarten seaworld zonder dat het gezegd werd $31,- extra! We zijn niet echt ontevreden, maar zouden er noet nog eens voor kiezen.

Gereisd met partner in maart 2015

6 tips over Vakantiehuis Legacy Vacation Homes

• Patrique, 15-10-2013

Huur een auto vanuit Nederland. Is veel goedkoper, geen onverwacht hoge kosten en belastingen. Zorg dat je in Nederland een routeplanner op je mobiel zet, zodat je de route alvast voorbereid.

• e lenaerts, 28-05-2012

Zorg dat je een huurwagen hebt

• Sem, 02-03-2013

Het is handig om een auto te hebben. Met de bus doe je er ongelooflijk lang over om ergens te komen. Daarentegen is de bus wel goedkoop en er is een halte op 2 minuten lopen. Als je langer dan een week blijft is er een tussentijdse schoonmaak inbegrepen, vraag hiernaar bij de receptie. Dit vakantiepark is een van de weinige in de omgeving zonder shuttlebus naar de attractieparken, ook zijn er hier geen kortingsacties voor de attractieparken. Het zwembad aan de overkant van de weg is verwarmd.

1 vraag over Vakantiehuis Legacy Vacation Homes

• Cris, 27-05-2014

Restaurant

Wat moet ik ongeveer tellen an avondeten in een restaurant met 3 pers.is er ook een texas roadhouse staekhouse in de buurt?

Kenneth, 07-07-2015

Beste Chris, Er zijn diverse steakhouses in de omgeving te vinden, Amerikanen zijn er zelf gek op. Maar ik kan je niet vertellen of er een roadhouse steakhouse in de buurt ligt... Misschien hiervoor Google even raadplegen. Kosten zijn ongeveer: voorgerechten tussen $5 en $15 ongeveer, hoofdgerechten tussen $10 en $22, nagerechten tussen $5 en $10. Als voorbeeld bij applebees betaalde wij ongeveer voor 2 pers. $50 per keer en dan hadden wij elk een icetea (werd gratis steeds bijgevuld), deelde wij een voorgerecht (heel normaal om daar te doen), elk een hoofdgerecht (steak natuurlijk) en een nagerecht. Vergeet niet dat het gebruikelijk is om fooi te geven. Deze staat (meestal) op de rekening aangegeven hoeveel dat zou moeten zijn. Bij sommige restaurants tellen ze deze er gewoon bij. Goed opletten dus!!!

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Afstand tot strand< 100 km
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Broekenpers, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesGeldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages