Vakantiehuis Hapimag Orlando - Lake Berkely Resort

9.1Fenomenaal

Verenigde Staten van Amerika, Florida, Kissimmee (bij Orlando)

9.1Fenomenaal

• 9.3Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis Info

• Jacuzzi
Meer vakantiehuisinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Hapimag Orlando - Lake Berkely Resort voor je op een rij gezet:

8 reviews over Vakantiehuis Hapimag Orlando - Lake Berkely Resort

• 2018
    8Jac29-01-2018

Geweldig rustig gelegen en toch overal dichtbij

Super ruime woningen met 3 slaapkamers, wasmachine en droger aanwezig. Ligt rustig aan een meer, grote wallmart ligt om de hoek buiten het park. Op zo een 20 min rijden van alle grote pretparken. Super aardig personeel

Met oudere kinderen

• Oude reviews

9heer Wigbers10-05-2013

prachtige vakantie woningen

schitterend park met hele mooie vakantie woningen. Prima voorzieningen voor kinderen zoals een heerlijk zwembad en overkapte speeltuin. Heel vriendelijk en service gericht personeel. Ligging is perfect voor de grote pretparken in Orlando.

Met jonge kinderen

• 10A&Y te T Nederland21-10-2009

een compleet huis voor de vakantie

prima huis met alles erop en eraan. Mooie slaapkamers, drie badkamers, prima bedden, veel ruimte, uitmuntende keuken-uitrusting (oven, magnetron, afwasmachine, enz). Rustige ligging in mooi park. Alleen terras is wat klein met alle airco's op de stoep. Prima zwembad. Mooie wandelroute langs het meer (let op alligators). Wallmarkt om de hoek, 24 uur per dag open, 7 dagen in de week. Old Town in de buurt. Veel restaurants. Disney en andere parken met auto makkelijk te bereiken. Vanaf vliegveld Orlando peuleschil om er te komen.

• 10marinka09-09-2008

heerlijk huis

Wat een heerlijk huis om in te verblijven.Alles erop en eraan. Zou willen dat alle Hapimag resorts dit hebben. M.n. de wasmachine/droger, microwave en oven.(verder heel tevreden over de andere resorts) Dicht bij alle parken en zoals al gezegd dicht bij de wallmart en diverse golfbanen (heerlijk spelen voor weinig geld). Lekker een duik in het zwembad zo af en toe. prima verblijf, een aanrader

• 10Henk21-07-2008

Perfecte locatie. Compleet ingericht.

Hebben van 21 juni - 10 juli op Lake Berkley gezeten. Villa's zijn super. Alles is aanwezig. Prive zwembad, huis, alles is top. De tuinen worden keurig bijgehouden. Vuilnis wordt door het management aan de weg gezet. Vlakbij de Walmart Supercenter op de U192. Vanaf Lake Berkley zijn alle parken heel simpel te bereiken. Zit aan een zijweg van de U192. Komen hier zeker een keer terug.

• 10J.Meijers09-07-2008

September 2007 met 4 personen naar Hapimag Lake Berkley geweest. in 1 woord: SUPER! De huisjes zijn echt top. Voor de kinderen niet zoveel te doen, alleen een zwembad en wat speeltoestelen. Maar dat was ook niet nodig. Huisjes heel goed ingericht met alles erop en eraan; van Haardroger tot wasmachine en magnetron tot broodrooster. Echt een aanrader ; Ook qua prijs! Wil er zeker nog terug.

Met vrienden

• 8Liesbeth en gezin11-02-2008

Een keurig schoon park met een lekker zwembad. Ligging is goed, zeker als je bij Factory Outlet Stores wil winkelen. Het huisje was schoon. Handdoeken e.d. moet je zelf wassen. Is geen probleem omdat een wasmachine en droger in het huisje zijn.

• 8Cor en Helen03-01-2008

Wij hebben dus in 2005 hier een villa gehuurd, toen voor ons de eerste keer in zo'n huis. Wat wij erg geruststellend vonden is dat rondom dit resort een prima beveiliging is. Je komt niet door de toegangshekken heen. De slagboom is altijd netjes dicht. Huis was geweldig en tja de amerikaanse inrichting.. Ligging is redelijk tot goed zeker als het niet je eerste keer in deze streek is. Voor de kenners (en ook voor de nietkenners makkelijk om te weten) Lake Berkely lift net acher Medieval Times aan de 192, bij de grote WallMart supermarkt. Wel wat verder rijden als je naar de parken gaat maar geen ongezellige route, langs old town enzo. Zeker een aanrader

0 tips over Vakantiehuis Hapimag Orlando - Lake Berkely Resort

0 vragen over Vakantiehuis Hapimag Orlando - Lake Berkely Resort

Vakantiehuis info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
      • KeukenKeuken
      • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel
      • ReceptieExpress check-in & check-out
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Rookruimte, Terras
      • Overige servicesInformatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Post service, Ticket service, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
      • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats