Hotel Hampton Inn & Suites Orlando-South Lake Buena Vista

KinderhotelWeer vandaag33°22°

We hebben een aantal aanbieders voor Hampton Inn & Suites Orlando-South Lake Buena Vista voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Hampton Inn & Suites Orlando-South Lake Buena Vista in het Nederlands

Met oudere kinderen

fantastisch hotel, nadeel timesharing

janeinfo
19-7-2009

Het hotel was prachtig, luxe, schoon, mooie kamers, het beste ontbijt wat we onze rondreis door florida hebben gehad, dichtbij Ocean drive, fantastisch om 'savonds te lopen en zeer voordelig te eten bij tig restaurants. 15 min. van de disneyparken, voordelig met de taxi er na toe. Kortom helemaal super. Zwembad stelt echter niet heel veel voor.

Echter bij de aankomst worden we, door iemand die in het hotel aan een balie zit, voor voordeelkaarten voor de disneyparken aangesproken, ja wie wil er geen 100 dollar verdienen. Nou doe het niet het kost tenminste een halve vakantiedag en een hoop stress, want je wilt weg, en je mag pas gaan als je een appartement in deeltijd hebt gekocht, dit is dus timesharing. Betaal het volle pond, want overal in Orlando zitten van deze kiosken die zgn voordeelkaarten hebben.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hampton Inn & Suites Orlando-South Lake Buena Vista in Kissimmee (bij Orlando), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hampton Inn & Suites Orlando-South Lake Buena Vista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Hampton Inn & Suites Orlando-South Lake Buena Vista