Hotel Gaylord Palms Resort & Spa ****

Hotel Gaylord Palms Resort & Spa ****

Hotel Gaylord Palms Resort & Spa

We hebben een aantal aanbieders voor Gaylord Palms Resort & Spa voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Gaylord Palms Resort & Spa in het Nederlands

conventie hotel, maar erg mooi

GJ, 24-7-2011

heb hier met mijn vorige (amerikaanse) werkgever een lang weekend een conventie gehad met 1100 collega's.

Prachtige amerikaanse locatie, waar verschillende restaurants en bars zijn (incl een "boot-bar") en mooie zwembaden.

dicht bij het vliegveld en de disneyparken.

Mooi resort

Olaf, 5-3-2009

Ik heb in februari 1 nacht gelogeerd in dit hotel. Via internet voor $ 79 een kamer geboekt. Het resort heeft ruim 1400 kamers met een atrium waar allerlei restaurants in liggen. Ook vind je alligators en schildpadden binnen in dit atrium. Kamers zijn ruim. Prijzen in het hotel liggen aan de hoge kant. Het hotel berekent een toeslag van $ 12 per dag voor internet (met PC op de kamer), water en toegang tot fitness. Daarnaast betaal je $ 15 per dag voor parkeren. Ligging is prima, dichtbij Disney parken. Ze hebben 2 zwembaden waarvan 1 groot zwembad alleen voor volwassenen. Prima aanrader voor de prijs die we betaald hebben. Normale prijs via het hotel ligt boven de $ 200: ter info.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gaylord Palms Resort & Spa in Kissimmee (bij Orlando), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gaylord Palms Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gaylord Palms Resort & Spa scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: