Hotel Econolodge Maingate

7.4Goed

Verenigde Staten van Amerika, Florida, Kissimmee (bij Orlando)

Op vakantie geweest naar Econolodge Maingate?

7.4Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Econolodge Maingate voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Econolodge Maingate

• 9wendy07-06-2016

keurige kamers lekker zwembadje

Zeer nette en ruime kamers, vriendelijk personeel.

jammer dat je er nergens buiten kunt zitten, je zit direct op de parkeerplaats

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 6sgopal7611-10-2011

Budgethotel

Een verouderd budgethotel... Gedateerde kamer met airco en 2 bedden, smoezelige vloerbeddekking, ventilatie systeem in de badkamer maakt veel lawaai. Niet echt een plek om even lekker te relaxen of om je terug te trekken. Ligging is prima, voldoende parkeerplaatsen. Voor ons niet voor herhalingvatbaar.

Gereisd met partner in oktober 2011

• 7Reinder05-10-2011

Goed budgethotel

Ligging aan een drukke snelweg, waar ik zelf geen last van had. Hotel is gedateerd en kan her en der wel wat opknapbeurtjes hebben. Kamers zijn ruim. De wastafel is aan het einde van de kamer, met daaraan vast de badkamer met badje/douche en wc. De bedden zijn ok. Verwacht geen luxe, maar goede prijs/kwaliteitverhouding. Zwembad ok, alleen wat weinig ligbedjes. Gratis koffie en wifi bij receptie. Prima!

Uitgebreid ontbijtbuffet bij Pondarosa, inclusief koffie voor 6 dollar. Toppertje is de ijsblokjesmachine bij ieder hotelkamer blok.

Gereisd met vrienden in september 2011

• 7Fam. Gilissen30-05-2005

Zijn er in maart geweest met twee kinderen (5 mnd en 3 jaar). Is prima te doen. Kamers zijn ruim en netjes. Een likje verf zou wonderen doen, ook zouden de kamers eens gerenoveerd kunnen worden, maar verder geen negatief kommentaar. Aanrader is restaurant Ponderosa een stukje verderop. Zeer goed restaurant voor een schappelijke prijs. Helemaal het ontbijt is een succes. Genoeg te halen voor de kids. Koop geen souveniers in de parken maar in de outlet winkels, stukken goedkoper.

Gereisd in mei 2005

• 9floortje en dennis10-02-2005

Wij zijn hier geweest op 11 september 2001. Het was onze eerste ochtend we werden met het nieuws wakker. Het was heel onwerkelijk. De rest van de vakantie hebben we ongelofelijk genoten. We vonden de kwaliteit van de kamers wel prima. Vooral als je bedenkt dat we voor de hele reis van 16 dagen met vlucht maar 550 euro p.p. moesten betalen.

Gereisd in februari 2005

• 7yvonne25-10-2004

Wij zijn hier in 2002 heen geweest. Wij vonden de kamers erg ruim,netjes niets op aan te merken. Er zat een leuk zwembad bij.Het was niet echt super de luxe maar vaak ben je er alleen maar voor te slapen.De afstanden waren goed te doen,je moest wel met de auto naar de winkel maar je hebt toch altijd de auto bij. Als ik nterug zou gaan dan koos ik hier weer voor want het was een van de goedkopere dus dan is de keus niet moeilijk.

Gereisd in oktober 2004

• 7Th van Ingen18-04-2004

Ik ben in october 2000 in dit hotel geweest. Prima hotel voor weinig geld. Het ontbijtbuffet is er wat minder maar er zijn voldoende goede restaurants in de buurt. Kissimee old town recht tegen over het hotel veel winkels in de directe omgeving. Afstand tot de diverse parken gemiddeld 5 km. Kamers zijn zeer ruim en netjes. Afstand vanaf Orlando international airport is ongeveer 15 minuten rijden via de snelwegen, zorg wel voor wat kleingeld voor de tolweg. In het hotel zijn alle toegangskaarten tot de diverse pretparken te krijgen en er kan ook een georganiseerd uitstapje geboekt worden. Al met al een prima hotel.

Gereisd in april 2004

• 7hj duivenvoorden12-03-2004

wat wil je voor 32euro per nacht met zijn vieren.ietwat vergane glorie ,oude kamers redlijk zwembad, wel een heel goed steakhouse voor de deur. wij waren dar in feb 2002 hotel zo goed als leeg maar gezien de prijs niets te klagen

Gereisd in maart 2004

Hotel Econolodge Maingate info