Hotel Coral Cay Resort

Hotel Coral Cay Resort
8,8

7 tips over Hotel Coral Cay Resort

GTJW, 23-6-2015

koop je toegangskaarten voor de parken bij de Wallmart, scheelt geld.

Als je vanaf de luchthaven over de toll weg naar Kissimmee rijd, zorg dan dat je cash geld bij je hebt, daar accepteren ze geen credit cards.

Joyce, 26-2-2013
Handig om dingen als wasmiddelen en w.c. papier in de dollar winkel te kopen is erg goedkoop.
Hein, 11-9-2012
Mocht je laat aankomen dan kun je aan de buitenkant van het kantoorgebouw een deur door zodat je de (benodigde) codes voor de sleutel en het hek kunt ophalen. Openeningstijden kantoor zijn van 09.00 tot 21.00uur. Misschien ook handig een klein zaklantaarntje mee te nemen om de code voor de sleutel makkelijker in te kunnen brengen la sje in het donker aan komt.

We hebben een aantal aanbieders voor Coral Cay Resort voor je op een rij gezet:

Monique, 13-8-2012
Als je 's avonds of 's nachts aankomt is het handig om alvast iets voor het ontbijt mee te nemen. Op het complex kun je niets eten en te eten kopen. De supermarkt is wel dichtbij (met de auto).
Patricia, 2-8-2012
Naples is een erg mooie stad en ligt vlak bij de Everglades.
christianne_1979, 1-7-2012

Wanneer je na sluitingstijd van de receptie aankomt, zorg er dan voor dat je vantevoren weet wat de code van het toegangshek is en wat de code is van het brievenbusje waar de envelop met de code van je woning in zit.

Heb je een kinderbedje geboekt en bijvoorbeeld een kinderstoel, bij aankomst stonden deze niet in de woning, erg lastig dus, maar na een telefoontje kwamen ze deze alsnog (om half 12 's avonds!) brengen. Bij het bedje zit geen beddengoed en een dun matrasje.

teleton, 21-4-2012
Vraag naar een woning met zicht op de vijver. Het complex bestaat uit twee ringen, de buitenste ring kijkt uit op de muur die de wijk omgeeft, de binnenste ring kijkt uit op de vijver en het zwembad.

We hebben een aantal aanbieders voor Coral Cay Resort voor je op een rij gezet: