Hotel Coral Cay Resortstersterster

8.8Fantastisch

Verenigde Staten van Amerika, Florida, Kissimmee (bij Orlando)

8.8Fantastisch

• Jacuzzi
Tonen op kaart

16 reviews over Hotel Coral Cay Resort

• 9ellszaa10-09-2015

Top adres!

Wij hebben hier met 3 mensen 2.5 weken doorgebracht op het Coral Cay Resort. Niks dan lof over deze plek. Grote ruime town houses met heerlijke een bubbelbad in de tuin. Super goede wifi in het huis en lekker voor de deur parkeren. Super service als er iets is komt er die dag gelijk iemand langs of het is om het bubbelbad op te warmen of omdat we niet meer wisten hoe we het zwembad in moesten. Zeer behulpzaam en erg schoon op het complex. Wij komen hier zeker terug! Echt een aanrader. Je kunt overal makkelijk heen, outlets, parken, pretparken, Miami noem maar op.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8GTJW23-06-2015

Fantastische plek

We zijn net terug, en het is ons erg goed bevallen.Het ligt fantastisch voor alle parken. Net zoals de wallmart en een aldi. Zwembad is niet groot, en niet heel bijzonder, maar voor ons met 2 kleine kinderen was het prima te doen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

• 9Paul Beelen20-08-2014

Uitstekende uitvalsbasis voor de Pretparken

Uitstekende accommodatie. Wij verbleven er 14 dagen om alle pretparken van Orlando te bezoeken. Het is een afgesloten terrein, dus er kan je weinig gebeuren. Ligging is superhandig, bijna langs de HW192, die je gemakkelijk richting Disney, Universal of Seaworld leidt. De Walmart ligt op een paar honderd meter. Langs de WH192 liggen ontzettend veel restaurants, outlets, winkels etc. om op terugkomst van de parken nog even na te genieten. Het was (hartje zomer 2014) bijzonder warm natuurlijk, maar daar heb je eigenlijk weinig echte last van. Alles is overdekt en vaak binnen met (te koud ingestelde) airco. In het huis (3 slaapkamers, 2 badkamers, jacuzzi) is alles aanwezig tot en met de handdoeken. Die kun je zelf weer wassen en hergebruiken. Grootbeeld HD TV en TV's op de slaapkamers, WIFI (en supersnel) etc.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 10patricia vis12-12-2013

geweldige plek!!

wij zijn hier een kleine week gebleven. Kwamen door vertraging s'avonds aan maar was allemaal keurig geregeld door de meegekregen code konden we het hek openen, sleutel zat kerig in een envelopje wederom in een kluisje. toen we binnen kwamen wisten we niet wat we zagen zoooo mooi en groot huis van alle gemakken voorzien alles werkte ook wasmachine/droger. Keurig schoon, heerlijke jacuzzie in de tuin en na een dag 'parken' is dat echt heerlijk!!. lekker zwembad. Op een paar minuten rijden een wall-Mart en een liddle, half uurtje van de pretparken en de outlets. Kortom een heerlijke plek om te verblijven zeer zeker een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2013

• 9heer Plomp26-11-2013

Prima t.o.v.de parken,mooi clubhuis met zwembad.

Prettig gelegen naast een natuurpark voor een wandeling.

Gereisd met partner in november 2013

• 10heer Oscar27-02-2013

Fantastische ligging!! Zeker een aanrader.

Fantastisch gelegen, 3 minuten van "strip" met vele restaurants, 20 minuten van de bekende pretparken. Heerlijk verwarmd zwembad op het park. Elk huis heeft eigen jacuzzi in de achtertuin. Ruim, goed onderhouden huis.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

• 8Joyce26-02-2013

Heerlijke vakantie gehad

Heerlijke vakantie gehad. Het resort ligt dichtbij attracties, winkels en restaurants. Helaas geen game kamer en de arcade in het hoofdgebouw was er ook niet. Jacuzzi was heerlijk na een dag attracties. Temperatuur was dagelijks tussen de 27 en 32 graden. internet verbinding was redelijk tot goed in het huis.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

• 9Hein11-09-2012

In 1 woord "perfect"

Achteraf gelukkig, werd onze oorspronkelijke boeking door touroperator geannuleerd en konden wij een andere keuze maken. Die viel op Corel Cay Resort en we hebben absoluut geen moment spijt van deze beslissing gehad. Wat een heerlijke, ruime en van alle gemakken voorziene locatie. Een heel huis waarin we alleen boven zijn geweest om te kijken wat daar was. Beneden een volledig ingerichte keuken met alles er op en eraan, 2 toiletten beneden, een hottub waar we heerlijk in gezeten hebben, een internet aansluiting (helaas kregen we de wifi niet op gang) een tv met ruim voldoende kanalen en een dvd speler. Prima bedden. De Walmart op 3 minuten rijden afstand waar je ruimschoots alles kon krijgen wat je nodig had. Heerlijk rustige omgeving, vriendelijk personeel die altijd voor je klaar stond. Een zwembad met daar omheen wel de mogelijkheid van wifi evenals in de omgeving van het kantoor. Kortom een aanrader wat ons betreft.

Gereisd met partner in september 2012

• 9Monique13-08-2012

Fijn resort

Rustig gelegen met heel veel ruimte en van alle gemakken voorzien. De jacuzzi is heerlijk! Het zwembad is goed. Het zou nog fijner zijn als je op het complex iets van eten kon kopen. De supermarkt is 5 minuten rijden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 8Patricia02-08-2012

Mooie woningen, heerlijk verblijf

We zijn hier 15 dagen geweest. Het is een prima uitvalsbasis voor Disney. We waren hier met 7 personen. Het is lekker ruim, met 3 badkamers. Alle luxe voorzien. Ook de wasmachine en droger kwamen goed van pas. De jacuzzi was ook heerlijk. Al met al een super vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2011

7 tips over Hotel Coral Cay Resort

• Joyce, 26-02-2013

Handig om dingen als wasmiddelen en w.c. papier in de dollar winkel te kopen is erg goedkoop.

• Hein, 11-09-2012

Mocht je laat aankomen dan kun je aan de buitenkant van het kantoorgebouw een deur door zodat je de (benodigde) codes voor de sleutel en het hek kunt ophalen. Openeningstijden kantoor zijn van 09.00 tot 21.00uur. Misschien ook handig een klein zaklantaarntje mee te nemen om de code voor de sleutel makkelijker in te kunnen brengen la sje in het donker aan komt.

• Monique, 13-08-2012

Als je 's avonds of 's nachts aankomt is het handig om alvast iets voor het ontbijt mee te nemen. Op het complex kun je niets eten en te eten kopen. De supermarkt is wel dichtbij (met de auto).

2 vragen over Hotel Coral Cay Resort

• Zedro, 02-08-2015

Walmart

Hoe duur zijn de tickets bij de Walmart dan?

• Hein, 01-09-2012

is er WiFi of bekabeld internet in de huisjes?

Is er bekabeld internet in de huizen of is er een wifi verbinding? Ik wil dit graag weten omdat ik dan of de laptop of de ipad mee moet nemen.

Paul Beelen, 20-08-2014

Had ik al genoemd in mijn beoordeling: in de huisjes is (per huisje) een eigen WIFI verbinding. Supersnel.

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin