Aparthotel Baymont Inn & Suites Kissimmee

7.2Goed

Verenigde Staten van Amerika, Florida, Kissimmee (bij Orlando)

7.2Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Baymont Inn & Suites Kissimmee voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

Meer aparthotel info

6 reviews over Aparthotel Baymont Inn & Suites Kissimmee

• 7Fam. Loos01-06-2011

Mooi hotel voor een doe vakantie!

Wij zijn in november 2009 in dit hotel geweest, we hadden eerst een ander hotel wat een drama was! Dat waren we snel zat en op zoek gegaan naar een ander hotel. Budget in ons hoofd en gaan. We kwamen hier op uit, netjes en vriendelijk. We hebben flink weten af te dingen op de prijs. Mooie ruime hotelkamer met airco, bad, koelkastje, kluis etc. En ontbijt, wat niet heel veel voorstelde maar even goed wel lekker was. Daarnaast werd er netjes schoongemaakt en was de services goed. Dit is geen hotel voor een relax vakantie maar een mooi, goedkoop hotel wat zeer netjes is en lekker bedden heeft voor een doe vakantie. Een ideale ligging in Kissimee, je bent overal zo! Perfect dus voor ons! Ze hebben ook nog een zwembad, waar wij zelf geen gebruik van hebben gemaakt, geen tijd voor gehad. Er is zoveel te doen en te zien in de buurt!

Gereisd met partner in november 2009

• 8Janine Buitelaar15-12-2010

Fijne locatie om te verblijven

in februari 2010 ben ik naar Orlando geweest met als doel het bezoeken van Disney world. Je kunt het zelf zo duur maken als je wilt. Vlieg je rechtstreeks en verblijf je in een disneyhotel, of stap je een keer over, verblijf je in een hotel in de buurt en huur je een auto. Baymont was een super locatie. Zeer snel zat je in het Disney gebied. Naar de Universal en Sealife was ongeveer 20-30 minuten rijden. De hotelkamer was super! Groot, mooi en ruim. Bedden waren comfortabel. Genoeg ruimte om je spullen op te bergen. Van het ontbijt moet je niet veel voorstellen, je moet alles roosteren anders is het zout. Wij hebben vaak bij Denny's aan de overkant ontbeten, hier kun je naar toe lopen net zoals de mcDonalds die tegen over het hotel zit. Ik vond het top, voor vragen kun je me mailen!

Gereisd met partner in februari 2010

Aparthotel Baymont Inn & Suites Kissimmee info