Hotel Barefoot'n in the Keys Resort

Kleine hotelsWeer vandaag33°25°
8,5

2 reviews over Hotel Barefoot'n in the Keys Resort in het Nederlands

top resort, klein, maar fijn

heer Bol
18-2-2013

gunstig gelegen, dichtbij amusementsparken, winkels en restaurants

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2012

prima appartement

J.Kool
14-4-2010

Een bijna nieuw appartement met zicht op Old Town. Van alle gemakken voorzien, tot wasmachine en wasdroger toe. Ik zou geen negatief punt kunnen noemen, of het moet zijn dat je om normaal draadloos te kunnen internetten bij het raam of op het balkon moet gaan zitten. Waar vind je iets met 2 flatscreen tv's, telefoon in kamer en slaapkamer, volledig uitgeruste keuken waar je kunt bakken, koken en een magnatron gebruiken. Een grote dubbeldeurs koelkast en veel kastruimte. Gratis gebruik van een kluisje. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. gewoon een prima accomodatie

Gereisd Met partner in april 2010

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras
  • Overige servicesKluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelMinigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barefoot'n in the Keys Resort in Kissimmee (bij Orlando), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barefoot'n in the Keys Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.