Hotel Travelodge & Suites Bayside Key West

Hotel Travelodge & Suites Bayside Key West
6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Travelodge & Suites Bayside Key West voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Travelodge & Suites Bayside Key West in het Nederlands

Verbleven 2 nachten in dit hotel tegen een veel te hoge prijs. (andere hotels zijn in Key West nog duurder)

Alles viel zwaar tegen. Kamers zeer klein. Bed niet schoon.

Ontbijt zeer mager, 2e ochtend was zelfs het deeg voor de pancakes op en werd niet aangevuld.

Voor heel veel geld meer zijn er wel betere kamers.

Ligging is aan de weg waar je binnenkomt. Centrum is makkelijk te bereiken.

Simpel maar leuk hotelletje.

Chris
15-6-2012

Zijn hier maar twee dagen geweest, maar is ons goed bevallen. Ligt iets buiten het centrum. Kamer zijn simpel maar schoon. Maar ja, op key west ga je toch niet op je kamer zitten. Goed prijs kwaliteit. Ontbijt is erg simpel zoals bij iedere travelodge. Zou er zo weer naar toe gaan.

Nog een beetje betaalbaar voor Key West.

de hotelkamers zijn eenvoudig, klein maar schoon.

met de auto nog geen 10 minuten rijden naar het centrum.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Travelodge & Suites Bayside Key West in Key West, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Travelodge & Suites Bayside Key West zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.