8,8

We hebben een aantal aanbieders voor The Westin Key West Resort & Marina voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel The Westin Key West Resort & Marina in het Nederlands

Perfect hotel op een perfecte lolatie!!!!!

leonie renckens
13-8-2015

Kamers top, schoon!, Starbucks koffie op de kamer, bistro super eten prijs/kwaliteit prima , ligt aan de boulevard waar de zonsondergang is en alle straat muzikanten, op loopafstand bb centrum

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Fantastische plek

Lynn Bouwknegt
21-8-2012

'Wat een prachtige ligging met uitzicht op de bekende sunset van key west. In de buurt kun je met hele leuke bootjes varen, kanoen en andere water-activiteiten. Zorg dat je volle zeezicht hebt, want er komen heel veel cruise-schepen in de haven liggen, en als je halve zeezicht kamer hebt zie je niks meer. Ontzettend mooi hotel op een top locatie. De badkamer deur is wel flut, ik en mijn vader trokken hem er gewoon van af, maar hij kan wel weeer gemaakt worden. Super hotel, we willen er graag nog een keer heen!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Schitterende locatie

Max
12-9-2010

Dit hotel is naar mijn mening gebouwd op het mooiste plekje van Key West. De straatartiesten die 's avonds bij zonsondergang hun kunsten komen vertonen doen dat hier voor het hotel. Het hotel ligt op steenworp afstand van Duvalstreet met alle barretjes (Sloppy Joe's) en winkels. Het hotel is helemaal gebouwd in de stijl van Key West. Tegen zonsondergang loopt het terras van het hotel vol met mensen die hier naar de zonsondergang komen kijken. Personeel is heel behulpzaam en vriendelijk. In het restaurant zijn de lekkerste creaties van vlees, vis en schaaldieren te eten.

Dan de nadelen: boek hier niet tegen hogere prijs een kamer met zeezicht omdat bijna dagelijks een cruiseschip afmeert voor het hotel en compleet het zicht ontneemt. Om 16u vertrekken de schepen meestal. De enige parkeermogelijkheid bij het hotel is valet parking à $20,= per dag. Er zijn op loopafstand geen stranden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Super hotel

Ramon
21-9-2009

Mooi verzorgd hotel op perfecte locatie. Kamers zijn erg netjes en up-to-date qua voorzieningen. Nette douche en toilet en prima schoongemaakt. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Absoluut een aanrader.

Gereisd met partner in september 2009

Topper op top lokatie!

carlo
6-1-2009

Absoluut een aanrader,je betaald wel iets meer maar dan kun je ook alles lopend doen,geen taxi etc etc!En echt iedereen komt naar dit hotel voor de zons ondergang!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

GoAmerika

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Westin Key West Resort & Marina in Key West, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Westin Key West Resort & Marina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.