Hotel The Inn at Key West

Hotel aan zeeWeer vandaag31°26°
Hotel The Inn at Key West
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor The Inn at Key West voor je op een rij gezet:

40 reviews over Hotel The Inn at Key West in het Nederlands

Nooit meer dit hotel

Ricardo
25-5-2016

Key West geeft een beeld dat het een paradijs is echter is dit uitsluitend op het prive strand van Fort Jefferson. Het hele eiland is bezaaid met zwervers die je constant aanspreken.

Betreft het hotel, bij het inchecken ontving je een coupon voor een gratis cocktail, dit bleek uiteindelijk een ranja te zijn met een vleugje rum en betaal je voor de andere cocktails 10 dollar. Na een avondje drinken hadden we een bon van rond de 100 dollar welke bij het afrekenen ineens spontaan 176 bleek te zijn.

Dan adverteren ze met gratis WIFI maar rekenen er uiteindelijk 30 USD per dag voor, wees dus gewaarschuwd dat je alsnog flink mag bij betalen na je reis.

Om nog maar niet te spreken over de valse wilde hanen die je in je benen pikken tijdens het ontbijt of verblijf bij het vieze zwembad waar gillende Mexicaanse kartel leden de overhand hebben.

Het eiland zou een plaag hebben van Iguana's echter vind je deze uitsluitend bij dit hotel, de beesten lopen overal en sommige zijn ruim 1,5 meter lang, niet echt uitnodigend om rond te lopen.

Wij gaan nooooooit meer! dit was het duurste hotel van heel onze reis.

Jammer!

Nooit meer

info_16
9-8-2014

Het hotel ligt niet ideaal, ver van het centrum en wel aan zee maar daar kan je niet zwemmen. De kamers zijn donker en klein, wel netjes. Wij zaten aan de gang en het was erg warm in de kamer, we hadden zelfs 2 airco's. Maar omdat al de airco's uitkomen op de gang van de kamers blijft de warmte hangen en dat merk je in de kamers. Vandaar dat wij wsl 2 airco's hadden. Het zwembad is erg mooi en schijnt het mooiste van heel Key West te zijn.

Redelijk, maar er is meer.

liesbeth
3-5-2014

We zijn hier 2 nachten gebleven. Voor de eerste nacht ondekten we sat de ac lekte en de heke vloer nat was(vloerbedekking). Het werd opgelost maar de kamer bleef stinken en lag vol met natte handoeken. Op eigen verzoek een andere kamer gekregen, maar daar functioneerde de ac matig. Een warm nachtje dus. T zwembad zat vol met drinkende luidruchtige amerikanen. Jammer!

Mooi hotel!

Samantha
25-9-2013

Mooie ruime kamers, zeer vriendelijk personeel en een mooi zwembad!

Super mooi hotel!

sproetje77
12-8-2013

Wij vonden dit een super mooi hotel, jammer dat we er maar 1nacht verbleven. Mooie grote kamer met balkon met zitje. Grote badkamer. Heerlijk groot bed. Het zwembad ziet er echt mooi uit en is niet zo'n recht toe rechtaan hotel zwembadje.

Bij de receptie werden we zeer vriendelijk geholpen.

Enige nadeel is de ligging. Aan het begin van Key West. Je kan niet lopend het centrum in. Met de auto ongeveer 5min.

Het was geweldig

peters.g
19-7-2013

Wij hebben hier met ze vieren overnacht. Niet hele grote kamer maar voor 1 nacht voldoende.

We waren zeer onder de indruk van het zwembad, zag er uit als klein stukje paradijs. Hebben hier in de avond en de ochtend een heerlijke duik genomen. Ontbijt was verrukkelijk, een heel groot buffet met (Amerikaanse) lekkernijen.

Enige nadeel is dat de ligging niet vlakbij het centrum was maar voor ons en Amerikaanse begrippen geen probleem.

geweldig

arina
21-2-2013

prima hotel grote kamers mooi klassiek ingericht grote bedden

zwenbad was ook goed niet al te grood heerlijke ligbedden en een goede service, ben hier drie keer geweest en ga zeker weer terug

Redelijk hotel

Bastheboss
23-12-2012

Het hotel ligt helemaal aan het begin van het eiland. Op zich een goede uitvalsbasis om het eiland te verkennen. De kamers zijn niet heel erg ruim en zijn wat gedateerd echter voldoen ze nog wel. De badkamer is goed. De bedden zijn van goede kwaliteit echter ben ik wel helemaal lek geprikt (gebeten) door bed bugs. Dus alleen daarom zou ik er al niet meer naar toe gaan. Het zwembad ziet er mooi uit maar was na 1 dag kapot en zou zo spoedig mogelijk gemaakt worden. Ik heb niet gezien dat het zwembad weer toegankelijk was. Het ontbijt was prima maar wel aan de dure kant.

Marlies
28-10-2012

Je waant je in een oase bij het zwembad. Warm water, palmbomen en een bar, soms zelfs met live muziek. De kamers waren leuk ingericht van alles voorzien. Een auto is inderdaad wel nodig.

Oud hotel ver van het centrum

B. de Niet
4-9-2012

Het hotel en de inrichting is oud en versleten. De airco zit vlak naast het bed waardoor je 's nachts constant koude lucht voelt. De airco maakt veel herrie, slecht geslapen. Schoonmaak is niet goed. Het zwembad is mooi, personeel van de zwembadbar is heel vriendelijk. het hotel ligt ver van het centrum waardoor je altijd een taxi nodig hebt. Het restaurant sluit om 18:00 uur. Het ontbijt is redelijk, personeel bij het ontbijt onverzorgd en niet aardig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Inn at Key West in Key West, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Inn at Key West zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.