Hotel The Gates

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Prima hotel voor kort verblijf

Laura
4-9-2012

Wij hebben hier 1 nacht geslapen op onze rondreis door Florida. Het was een prima eenvoudig motel. Ze zitten wel buiten het centrum van Key West, maar er is een gratis shuttle bus die elk kwartier naar het centrum gaat. Tot half 12 's avonds kun je nog terug naar het hotel. De kamers zijn eenvoudig maar prima. Een redelijk ontbijt is er aanwezig. Een ruim zwembad. Het leek erop dat hier mensen ook wel langer verbleven.

2008

Een teleurstelling

22-10-2008

Ligt compleet buiten bruisend centrum van eiland, maar heeft wel gratis parking voor je hotelkamer. Kamers zijn verouderd, donker en ruiken muf. Badkamer is dringend aan vernieuwing toe. Geen gezellig hotel en eigenlijk alleen maar geschikt om juist te gaan slapen en dan verder op doorreis te gaan. Je wil er zeker je avond niet in doorbrengen.

2007

Het is een typisch amerikaans hotel met een beetje motel uitstraling. Kamers zijn goed van formaat en indeling. De ligging is alleen goed als je per auto reist. het ligt aan de rondweg waar je overigens geen last van hebt. wij zijn hier 2 nachten geweest met onze 2 kinderen. Zeker geen

slechte keus!

2006

ligging buiten de stad, hebben een pancake restaurantje naast de deur. Kamers zijn goed en netjes schoon, zwembad was oke

Dit hotel hoort tegenwoordig bij de HolidayInn-keten en heet nu KeyWester. Tijdens ons verblijf - begin april '06 -werden de laatste aanpassingen verricht. In Amerikaanse reviews wordt dit hotel met grond gelijk gemaakt. Onterecht! Prima motel-stijl hotel met ruime, goed ingerichte kamers. Lekker zwembad, weliswaar aan doorgaande weg, maar daar zie je niets van. Ontbijten in eigen diner: heerlijk! Kamers niet goedkoop, maar da's nergens op dit gewilde eilandje. KeyWester ligt aan rand van eiland. Best kun je hier fiets huren (naast hotel 2 verhuurstations). Afstand tot het bruisende centrum (waar je je auto toch bijna niet kunt parkeren) is maar paar kilometer. Heerlijke rustige fietsroute (op fietspad!) langs zuidkant van eilandje. Key West is zaaalig!!

2005

Hotel is gelegen aan de doorgaande weg. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Wij hadden gratis continentaal ontbijt met o.a. koffie/thee, yoghurt, donuts, fruit. Dit wordt in de lobby geserveerd.

Kamers zijn zeer ruim.

We hebben een aantal aanbieders voor The Gates voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Gates in Key West, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Gates zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Gates scoort een 6.33 uit 10 op basis van 6 reviews.