Appartement Sunrise Suites Resort

Appartement

We hebben een aantal aanbieders voor Sunrise Suites Resort voor je op een rij gezet:

Laatste review

Mooie ruime appartementen met woonkamer, keuken, 2 slaapkamers en 2 badkamers en een ruim balkon.

Appartementen liggen aan de rand van Key West en zijn gemakkelijk te vinden. Je hebt wel een auto nodig om naar de Old Town en naar het strand te gaan. Er is een leuk verwarmd zwembad bij met ligstoelen.

Prive appartementen die worden verhuurd aan toeristen, dus erg luxe en mooi ingericht.Keuken is van alle gemakken voorzien.

Het was in juli erg rustig daar, we hadden het zwembad voor ons alleen.

1 review over Appartement Sunrise Suites Resort in het Nederlands

2007

Het was in juli erg rustig daar, we hadden het zwembad voor ons alleen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sunrise Suites Resort in Key West, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sunrise Suites Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.