Hotel Southernmost

8.3Fantastisch

6 reviews over Hotel Southernmost

• 826-07-2009

Leuk hotel vlak bij zee & Duval Street

Leuk hotel aan zee en aan Duval Street Er zijn totaal 3 zwembaden waarvan 2 met bar en een met muziek wat er gezellig is. Aan zee heb je een Beach-Club met strand en een pier waar op zonnebedjes staan en een trap in zee waar je goed kan snorkelen.

Tegen over het hotel zit Tropical Bicycle & Scooter: kost een fiets $15 per Dag of $50.00 per week Key West is zeer geschikt voor de fiets

Gereisd met partner in juni 2009

• 9janeinfo19-07-2009

Leuk hotel,prima voor een paar dagen

Leuk hotel. Echter net na onze aankomst hadden ze al het meubilair vervangen door nieuw, maar onze eigendommen lagen er nog in. Was al op een vrachtwagen weg gebracht, na veel gezoek (van hun kant) is het allemaal toch nog terecht gekomen. Gezellige buurt, typische cubaanse invloeden, met aan de overkant een winkel, apotheek en ontbijtgelgenheid ineen, heel gezellig amerikaans. Dichtbij Duvalstreet, daar waar het allemaal gebeurd, maar vergeet niet door de andere straten te lopen en 'savonds naar Mallorysquare te kijken naar de zonsondergang.

super op de Keys.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2005

• 928-06-2009

Super hotel

De hotel kamers zijn netjes en luxe ingericht. Wij zijn hier 2 nachten geweest. De faciliteiten zijn voldoende. Er zijn 3 zwembaden, het water is allen niet echt koel, maar het hotel is vlakbij het strand. Tevens kun je gebruik maken van de faciliteiten van het andere hotel on the Beach. Kamers zijn schoon en netjes. Het is waar voor je geld.

Gereisd met partner in mei 2009

• 8Gert en Tanja de Best27-05-2008

Leuk hotel aan het einde van Duval Street, direct aan een klein openbaar strandje. De strandbedden zijn als hotelgast gratis, parasol is 10 dollar. Aan het strand bevindt zich ook een bar/eetcafe waar je de hele dag door kan eten en drinken (eenvoudige gerechten tegen redelijke prijzen). Zwembad is ca. 15x5 meter, ook is er een bubbelbad. Zwembad heeft een eigen bar. Kamers zijn netjes, maar iets verouderd (de goedkoopste kamers tenminste. Duurdere kamers zijn luxer). Iets wat gehorig vanwege de houten wanden en vloeren. Niet op alle plaatsen kun je de verdieping met een lift bereiken. Het is ca. 15 minuten lopen naar de andere kant van Duval Street (met de drukte en o.a. Malory Square). Lopend door Duval street veel te zien/eten/doen/beleven. Je kan ook een fietstaxi (riksja) nemen voor ca. 1 dollar per fietsminuut.

Gereisd met partner in mei 2008

• 8Richard17-10-2007

Wij waren er in juli 2007 Ligging is perfect. Alles ligt op loopafstand. Gratis parkeergelegenheid voor gasten. Kamers niet echt groot, wel schoon. Wij zaten op de eerste verdieping. Klein maar leuk zwembad. En bediening is vriendelijk (amerikaans)

Gereisd met familie in oktober 2007

• 8monique14-12-2006

mooie kamers, leuk zwembad, het enige nadeel zijn de trappen die je met alle koffers op moet lopen als je op 1 hoog zit. Verder ligt het aan het einde van duvalstreet dus voor het echte leven moet je een eindje lopen, verder zijn ze erg behulpzaam en heb je koffie/thee op je kamer, altijd makelijk

Gereisd in december 2006

Hotel Southernmost info