Bed and Breakfast Key Lime Inn

2 reviews over Bed and Breakfast Key Lime Inn in het Nederlands

Een aanrader!!

Jolanda Bakker
16-7-2009

Zal er zeker terugkomen. Een mooie sferrvolle kamer in een prachtige tuin!!

Tip!

Bart
8-7-2009

Op Key West is het verstandig om te zoeken naar een hotel met parkeerplaats. Ook is het leuk om in een hotel in de Conch-stijl te slapen. Dat is dit. 2 blocks van Duvallstreet. Heerlijk relaxte sfeer. Eigen balkon of zitje, zwembad, kleinschalig.

De kamers zijn zeer compleet en schoon, wel een beetje 'oud' ingericht. De rest van het hotel ziet er overigens goed, modern uit. Het bed was echter niet super.

Tip: huur een fiets.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Key Lime Inn in Key West, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Key Lime Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.