Hotel Holiday Inn Key West

Hotel Holiday Inn Key West
5,2

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Key West voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Holiday Inn Key West in het Nederlands

Neeeeeee!

Conny, 3-8-2011

Vies en oud hotel.'S morgens zat er een grote kakkerlak onder onze koffer.Vieze vloerbedekking, vieze badkamer.Slechtste hotel van onze rondreis.

Spijtig van de ligging

Vicky, 15-1-2010

Het is het eerste hotel dat je tegenkomt als je op Key West komt gereden. En daarom is de afstand daar Duvalstreet bv. niet doenbaar te voet.

Voor de rest is het hotel prima in orde met een heel goede service.

leuk maar niet bijzonder

marcel, 8-10-2009

wat ouder hotel en dat merk je aan alles. diverse dingen defect. douchekop, deurknoppen enz. maar wel ruime kamers. incl ontbijt stelt niet veel voor, je kunt beter in het centrum gaan eten. ligt aan drukke weg met behoorlijk wat geluidoverlast als het al boven de herrie van de airco uitkomt.

Steintje en Jaspe, 6-8-2009

Dit hotel is goed, prima gelegen (kan ook niet anders want Key West is niet groot). Het eiland is prachtig en zeker de moeite om tijdens een vakantie in Florida aan te doen. De kamers zijn groot en netjes en beschikken allemaal over een balkon. De service wat prima wij hebben een GEWELDIGE excursie gemaakt een sunset cruise met hapjes en champagne zoveel als je wilde (dit was wel de duurste die er was maar lekker prive want er mochten maar 20 pers mee en geen 100 net als bij de catamaran cruises). Wij vonden dit hotel prima, Het restaurant dat er bij zit zouden we niet aanraden en ontbijt is erg weinig voor de hoofdprijs.

Comfortabel hotel

Princess1984, 17-6-2009

Dit comfortabele hotel van de Holiday Inn keten is buiten het centrum van Key West gelegen, aan een vrij drukke weg. Het hotel is opgezet in aparte gebouwen. De kamers zijn vrij ruim, enkele kamers hebben een balkon. De kamer is verder van alle gemakken voorzien (inclusief een lawaai makende airco). Vriendelijk personeel. Prima hotel voor een overnachting tijdens een rondreis.

nooit meer, en direct de tweede nacht geannuleerd

anneke.kint, 26-5-2009

dit was ons duurste hotel, we verbleven in Hiltons bijna voor de helft van de prijs van dit verloederde motel.. prijs 200 dollar incl ontbijt. we waren met 3 personen, maar er zat een ontbijt voor 2 personen bij. Eigenlijk kreeg je alleen een voucher max 20 dollar voor ons 3-en. Het ontbijt bij de buren. Van de kaart kon je bestellen. Lachertje. AUB kies voor een andere locatie, er zijn genoeg onderkomens. Kijk ook bij de Inns en Private huizen. (in Key West stijl) we zagen plaatjes maar we hadden ons onderkomen. Fietsen op Key West is erg prettig.

Erg leuk hotel

Tanja, 30, 20-5-2008

Erg leuk hotel. Ligt niet aan het strand maar omdat key west best klein is ben je er zo. Wij hadden een kamer met uitzicht op de weg. Alles is goed geisoleerd en je hoort erg bijna niets van. Het zwembad is echt heel mooi. Wij hadden geen koelkast op de kamer, 10 minuten nadat wij naar een koelkast gevraagd hadden, stond hij al in onze kamer. Je mag op het balkon roken, mits de deur dicht is. Langs het hotel liggen winkels en restaurants. Wij vonden het vlinderhuis in key west erg leuk. Als ik nog een keer naar florida zou gaan zou ik niet naar key west gaan maar een eiland in het midden pakken (duck key of zo) want daar zijn de stranden veel mooier als op key west.

Schrikken! Wij zijn al vaker in een Holiday Inn hotel geweest altijd erg tevreden geweest. Maar dit hotel hoort niet thuis bij Holiday Inn! Ligging was niet verkeerd welliswaar langs een grote weg maar vlak bij zee. Ontbijt kreeg je in het ernaast gelegen restaurant dat was goed verzorgd. Maar de kamers waren afschuwelijk! Dettol lucht, sterk verouderde badkamer. Toen we aankwamen hebben we een andere kamer gevraagd maar deze was precies hetzelfde. In de avond hebben we in de badkamer een soort grote kakkerlak moeten vangen. In de morgen wilden we ons douchen en er kropen nog 2 kakkerlakken rond. We zijn naar de receptie gegaan en hebben meteen ons geld van de tweede nacht teruggekregen. Volgens mij vonden ze het heel gewoon dat mensen gingen klagen. Jammer van Holiday Inn!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Key West in Key West, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Key West zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holiday Inn Key West scoort een 5.22 uit 10 op basis van 9 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: