Hotel Grand Hotel The Southernmost

Hotel aan zee, Luxe hotel, Kleine hotelsWeer vandaag32°28°
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Hotel The Southernmost voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Grand Hotel The Southernmost in het Nederlands

Anders

2008

Wel leuk hotel alleen t barpersoneel is niet te vertrouwen( ze maken bonnen na en zetten voor zichzelf een hoge tip op) Let op die kale barman

2006

het hotel ligt lekker centraal om overal op loop afstand

patrick cretier
14-8-2006

het hotel ligt lekker centraal om overal op loop afstand naartoe te lopen ..

het zwembad is wel klein maar gezellig

Hotel Southernmost on Duval Street en hotel Southernmost on the Beach vormen een geheel. Je kunt hierdoor gebruik maken van 3 zwembaden, 1 bij het eerste hotel, 1 ertussen, en het mooiste ligt bij het strand. Hier is ook de beachclub. Het hotel verstrekt een plattegrond van het complex. Vanuit het laatste zwembad loop je zo de pier op. Het water was erg helder. Een haai (geen gevaarlijke) en een tarpon gespot.

Hotels in koloniale stijl, sprookjesachtig wit, omringd door palmen. Schone kamers. Inrichting verschilt. Wij hadden magnetron, kk en breedbeeld tv. Wandeling door Duval Street naar Mallory Square is klein half uur.

Leuk voor de avond! Aanrader.

een leuk hotel op loopafstand van het uitgaanscentrum bij

John,Chantal,peggy en Sonny
8-5-2006

een leuk hotel op loopafstand van het uitgaanscentrum gezellig barretje bij het zwembad en als je van privacy houd een tweede zwembad waar bijna niemand ligt.Het strand was waardeloos zoals in heel Key West.De kamers waren schoon en netjes.

2005

okt 2005 ; Southernmost ligt in het centrum van Key west ,

Harold , Francisca en Tristan
7-11-2005

okt 2005 ; Southernmost ligt in het centrum van Key west , en in de winkelstraat Duvalstreet. Maar wel aan het rustigste deel ,verkeerslawaai of uitgaanslawaai is geen probleem.

Strand van key west stelt weinig voor , het centrum is on-Amerikaans gezellig.

Mooi gemaakt hotel , en nette kamers. Minpuntje is dat het zwembad eigenlijk niet geschikt is voor kleine kinderen.

2004

Hartstikke leuk hotel, gebouwd in de stijl van het eiland. Ruime kamers, redelijk dicht bij het centrum. Er zijn ook fietsen te huur, erg leuk om op die manier het eiland te bekijken.

Net hotel met best ruime kamers

Suzanne
12-5-2004

Net hotel met best ruime kamers. Wij hadden een kamer op de BG dus geen balkon. Zijn wel opgelicht door het personeel bij het huren van een scooter, dus pas op!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Hotel The Southernmost in Key West, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Hotel The Southernmost zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.