Hotel Fairfield Inn by Marriott

Hotel Fairfield Inn by Marriott
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Fairfield Inn by Marriott voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Fairfield Inn by Marriott in het Nederlands

heerlijk hotel

Conny, 9-3-2012

Het hotel is goed gelegen voor een bezoek aan Key West en de stranden. Het heeft een lekker zwembad en ruime kamers.

Te duur

Cor en Wil, 31-7-2011

Ligt toch ruim een half uur lopen van Duvalstreet, kamers zijn erg klein en sober, zwembad is en bar aan het zwembad zijn prima.

Super hotel, echte aanrader

marissavugts, 30-8-2010

Wij hebben hier 2 nachten verbleven. In eerste instantie wilden we 1 nacht maar het hotel en zwembad was echt super, waarna we een extra nacht geboekt hebben. Het ontbijt is erg goed, vanalles wat, van vers fruit tot broodjes ei en allerlei soorten drank. Ook erg gezellig dat de tafeltjes voor het ontbijt bij het zwembad staan. Hotel ligt dichtbij het centrum, Duval Street en er is voldoende parkeergelegenheid op bijvoorbeeld Mallory Square. Winkels in de buurt en een supermarkt. Het was echt een topverblijf. Wel een opmerking: in de kamer kunnen de kinderen gamecuben maar dit is niet gratis. Zodra je de gamecube aanzet gaat de teller lopen. Gelukkig is de manager wel voor rede vatbaar.

Een echte aanrader

Marissa, 29-8-2010

Wij hebben hier verbleven in juli met onze 5 kinderen en we hadden een suite met 2 twee persoons bedden en een sofabank. Het was erg schoon en heel netjes onderhouden en het zwembad was een topper. Ook het ontbijt was erg goed, echt vanalles te krijgen, van vers fruit tot broodjes met ei en een wafelmaker. Vooral het ontbijten aan het zwembad was erg gezellig. Het hotel ligt niet in het centrum maar op korte afstand daarvandaan. Veel winkels in de buurt waaronder een supermarkt. In het centrum voldoende parkeergelegenheid. personeel was erg behulpzaam. Waar wel op gelet moet worden als je met kinderen in het hotel verblijft is dat er in de kamer gegamed kan worden maar dit is niet gratis. Zodra je de gamecube aanzet gaat de teller lopen. Gelukkig is er wel uit te komen met de manager.

Super hotel

Marissa, 29-8-2010

Hotel is echt een aanrader. Geweldig zwembad en de kamers waren ook netjes, nieuw en schoon. Vooral voor ons gezin, 7 personen, echt een ideaal onderkomen. Het ontbijt was ook erg uitgebreid en het was supergezellig zitten bij het zwembad. We hebben een dag doorgebracht aan het zwembad, dat was echt genieten. Wel opletten dat de kinderen niet gaan gamen op de kamer want dan gaat de teller lopen. Gelukkig viel hier met de manager in alle eerlijkheid over te praten. Afstand tot Duval Street viel erg mee en is er voldoende parkeergelegenheid in het centrum. Als we weer na Key West gaan zullen we zeker weer hier verblijven.

Goede locatie

N.H.M., 22-11-2009

In oktober 2009 verbleven wij hier 2 nachten. Gelegen buiten de drukte van Key-West centrum, vlakbij winkelcentra en diverse restaurants. Gratis -overdekte- parkeergelegenheid. Ruime suite met sofabed. Aparte slaapkamer. Grote ontbijtzaal. Flink zwembad met terras. Grote ontbijtzaal. Wasgelegenheid. Overal gratis -draadloos-internet. Lopen naar de "sunset" duurt een uur, maar je kan in het hotel ook fietsen huren. aanrader!

Niks bijzonders, maar prima, schoon hotel voor een paar

ex-vakantiegangers, 6-6-2008

Niks bijzonders, maar prima, schoon hotel voor een paar dagen!

Goed hotel, met mooie kamers, geen hoogbouw. Gesitueerd rondom het fraaie zwembad. Voldoende gratis parkeerplaatsen. Naar het centrum is ongeveer 3 km, in het centrum zijn voldoende mogelijkheden om te parkeren ($10 per dag).

Zeer vriendelijk personeel. Ontbijten in de half open ruimte is zeer aangenaam bij mooi weer, ontbijt is ruim voldoende.

Een voor de prijs heel goed hotel, waarbij het ontbijt inbegrepen is.

Leuke bar en ontbijten aan de rand van de pool is natuurlijk wel leuk, mits het mooi weer is.

Goede verbindingen met centrum Key West.

Goed standaard hotel met propere kamers en vrij goede service. De lobby is in een apart gebouw.

Het hotel is vrij goed gelegen. Bij het binnenkomen van KW ga je naar rechts en enkele kilometers verder ligt het hotel aan de linkerkant van de baan.

Er is een tiki bar die heel leuk kan zijn om 's avonds even te vertoeven. Je moet er echter ook ontbijten en dat is niet aangenaam bij regenweer! Er is slechts een klein deel overdekt, en als dat volzet is moet je aan de tafels zitten die overdekt zijn door een parasol. Het zwembad is klein.

Te voet naar Duval Street en dergelijke is te doen, maar het is toch aangeraden om een scooter te huren, of met de taxi te gaan!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fairfield Inn by Marriott in Key West, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fairfield Inn by Marriott zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fairfield Inn by Marriott scoort een 8.3 uit 10 op basis van 10 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: