Hotel Eden House

3 reviews over Hotel Eden House in het Nederlands

Typisch key west hotel

mirella
30-4-2015

Zeer onder de indruk van dit gezellige hotel in typisch key west stijl.

Ligt aan de rand van het centrum, en is makkelijk te lopen binnen 15 minuten.

Rustig gelegen hotel, met ruim zwembad en voldoende ligbedden.

Erg leuke kamers, helaas geen koelkast!

Tussen 4 en 5 Gratis fris, wiskey en wijn bij het zwembad.

Caraïbische sfeer

marc
16-11-2011

Hotel Eden House in Key West straalt de sfeer uit van het Amerika van Hemingway- een beetje caraïbisch, een beetje exotisch. De palmbomen, het zwembad, het poohouse en 's nachts de ronkende ventilator aan het plafond. Leuk hotel om Key-West te ontdekken.

Mooi gelegen in oude centrum, op loopafstand van centrum, mooie kamers idyllische sfeer

We hebben een aantal aanbieders voor Eden House voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eden House in Key West, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eden House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Eden House scoort een 8.8 uit 10 op basis van 3 reviews.