Hotel Doubletree Grand Key Resort

Hotel Doubletree Grand Key Resort

8.5Fantastisch

Verenigde Staten van Amerika, Florida, Key West

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Doubletree Grand Key Resort voor je op een rij gezet:

64 reviews over Hotel Doubletree Grand Key Resort

• 8Nathalie31-01-2016

Verzorgd hotel

Het hotel is zeker verzorgd. De werknemers zijn er zeker ook vriendelijk en behulpzaam. Er is 's morgens ook een vrij uitgebreid ontbijtbuffet waar je zelf een verse warme wafel kan bakken. Het ontbijt is apart bij te betalen zoals in de meeste hotels in Amerika. Er is een fijn zwembad, maar tijdens de drukke periode van de zomervakantie zat het zwembad afgeladen vol. Het hotel ademt de typische sfeer uit van de Key's : een beetje retro dus.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 8Maria30-05-2014

Onze touroperator boekte dit hotel voor onze busrondreis. Natuurlijk hadden wij een kamer zonder uitzicht en balkon. Wi-Fi gratis en goed. Koffieapparaat en koelkast aanwezig op kamer. Ook complementary coffee in lobby. Grote lekkere bedden. Ontbijtbuffet 15 dollar p.p. in contanten. Goede mogelijkheden voor avondeten buiten op terras.

Gereisd met vrienden in mei 2014

• 9Sanne16-07-2013

Geweldig hotel

Erg mooi hotel. Kamers netjes en schoon. Personeel geeft leuke tips die je in Key west kunt doen. Een van de tips van de receptionist was een panorama uitzicht over Key west boven de Starbucks! Echt een geweldig uitzicht.

Er gaat een aantal keer per dag een shuttle bus naar het centrum van Key-West.

Dit hotel is zeker een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2013

• 8Miranda08-06-2013

Leuk hotel!

Leuk hotel in de bouwstijl van de Key's (veel hout). Schone kamers, geheel ziet er verzorgd uit. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en goed aangevuld. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad is mooi en er zijn voldoende ligbedden aanwezig. Nadeel is dat het hotel ver weg ligt van het centrum van Key West, maar dit wordt door het hotel opgelost door elk uur een gratis shuttlebus te laten rijden naar de 2 populairste punten van het eiland. Ander nadeel is het vliegveld dat dichtbij is, hoewel wij daar nauwelijks hinder van hebben ondervonden.

Gereisd met partner in juni 2013

• 6M03-06-2013

Niet de moeite waard

Hotel ligt ver van het centrum, maar dat was ons bekend. Er reed elk uur een busje die naar het centrum reed. Je moet 10 dollar per dag betalen voor het parkeren! Kamers zijn ruim, maar er liepen mieren over het nachtkastje! Zwembad is klein. Al met al verwacht je bij een Hilton resort een stuk meer dan wat we gekregen hebben.

Gereisd met partner in mei 2013

• 8Joshua30-05-2013

Mooie locatie

Het hotel ligt prachtig, beschikt over een mooi zwembad en een heerlijk ontbijt. Het personeel is helaas niet erg vriendelijk, dat is een teleurstelling.

Kamers zijn top!

Gereisd met partner in mei 2012

• 9heer Kerstens04-03-2013

titel

Mooi, degelijk kwaliteitshotel, met mooie kamers, maar ligging niet ideaal. shuttledienst kan beter. service is goed.

Gereisd met vrienden in november 2012

• 8Cyn08-12-2012

goed hotel

Mooie kamer. Jammer genoeg met uitzicht op de parkeerplaats. Ontbijt is goed. De shuttlesrevice is prima. Naar het strand gingen ze niet, maar wij hebben toen de auto gepakt. Naar het centrum ieder uur. Mocht de bus vol zijn, dan roepen ze er 1 op. Gezellig centrum, heel veel restaurants. Zonsondergang is prachtig, wij hebben gekeken bij een gezellig piercafé met live muziek.

Gereisd met partner in november 2012

• 8Elisa29-10-2012

Erg netjes

Een erg netjes hotel. Mooie kamers, geen balkon gehad, alles schoon. Ontbijt was wel beperkt en was ook snel op. Geen gebruik gemaakt van het zwembad. Gratis WIFI maar het is mij niet gelukt om erop te komen.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 8Monique15-10-2012

goed hotel en mooie kamers

hotel is prima,mooie kamers, ligt wel iets te ver van centrum (Duvallstreet)en strand, maar shuttlebus brengt/haalt je gratis, strand stinkt idd door zeewier. goed zwembad bij hotel, niet zo groot.Hoop leuke dingen te doen in centrum/strand; trolley-tour, vissen, winkelen, etc, aanrader is een avondcruise per catamaran om de mooie zonsondergang te zien, kan ook vanaf de wal op Mallory square. wij hadden helaas geen balkon, wel een schuifdeur met railing waar je overheen kon hangen,maar geen balkon, wel gemist.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

Hotel Doubletree Grand Key Resort info