Hotel Days Inn Key West, FL

Hotel Days Inn Key West, FL

6.2Voldoende

Verenigde Staten van Amerika, Florida, Key West

6.2Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Days Inn Key West, FL voor je op een rij gezet:

24 reviews over Hotel Days Inn Key West, FL

• 4Melz16-08-2011

Nooit meer, zelfs niet voor een nacht.

Hotel ligt ver van het "centrum" van Key West. Ligt aan een drukke gehorige straat. Zwembad niet in gezwommen, zag er te vies uit. Eten in bijhorende restaurant ook niet gedaan, vond het er ook te vies uitzien. Kamer klein, oud en niet schoon, vol met donkere haren. Kortom; eens maar nooit meer. Zelfs niet voor een nachtje.

Gereisd met partner in mei 2011

• 7Fam.Vis21-07-2011

Goede uitvalsbasis

Dit motel is goed voor een kort verblijf om het prachtige Key West te bekijken. Vergeet vooral de sunset niet op Mallory Square. De bekenste straat van K.W. is Duvalstreet met vele barretjes,etc. Bekijk ook de prachtige houten Victoriaanse woningen !

Gereisd met vrienden in maart 2011

• 4JI28-06-2011

Geen aanrader! rumoerig en onveilig

Door de centrale ligging van het hotel net na de 'aanrijdroute' een drukke omgeving. Het motel heeft een open terrein waar iedereen op kan. Dit geeft een onveilig gevoel want het trekt vreemde gasten aan. De meeste gasten gebruiken het motel voor hun nachtelijke avonturen. Hierdoor rijden er de hele nacht auto's en brommers, hoor je de hele nacht mensen en herrie dus normaal slapen is er niet bij. Het zwembad ligt aan de weg dus er razen continue auto's voorbij en als je geluk hebt ook nog vliegtuigen. De kamer waren oke, maar de bedden ook niet super.

Gereisd met partner in juni 2011

• 7Joke19-02-2011

Goed motel

Days Inn ligt aan de buitenkant van Key West. We hebben fietsen gehuurd (handig en heerlijk met dat warme weer) en hebben de hele omgeving zo bekeken.We hebben genoten van de vele mooie houten huizen. Het wafelhouse is ook best goed voor een paar maal ontbijten, het is ons voor 2 nachten goed bevallen.

Gereisd met partner in februari 2005

• 6Anoeschka Gabriël13-11-2010

Leuk hotel voor doorreis

Tijdens rondreis in dit hotel geslapen. kregen eerst een kamer op de 2e verdieping geheel op de hoek dus meteen naast de drukke weg die langs hotel loopt. Zelfs met de airco aan was dat een erg lawaaierige kamer dus meteen andere gevraagd die we ook gelukkig konden krijgen. Deze kamer was ook enig zins gehorig wat het verkeer betreft maar door de bomen er voor werd dat veelal gedempt. Kamer op zich goed twee double beds airco laag onder het raam wat inhoud dat 1 persoon in bed weg ligt te waaien als de airco aan staat, eenvoudige maar functionele kamer. wel ver van centrum van key west gelegen wat inhoud dat je met de auto daar heen gaat en een dure parkeer plaats moet zoeken. uiteindelijk in de haven heelrijk gegeten bij een thais restaurant en gratis geparkeerd. Mooi zwembad wat wel voorzien was van ERG warm water. Bijna bubbeldadwarmte. Wel lekker voor in de avond uren als het wat koeler is. Wafelhouse zit inzelfde gebouw als receptie. gratis internet bij receptie op PC

Gereisd met partner in oktober 2010

• 6Carlo en Susanne22-08-2010

Goed voor 1 of 2 nachten

1 nacht geslapen tijdens de rondreis. Goede, schone en ruime kamer. Neem een taxi naar Duval Street en ga naar de zonsondergang kijken en ga naar het meest zuidelijk punt.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 7Dennis22-07-2010

Prima Hotel voor twee nachtjes

Het Days inn resort is een prima hotel waar je 2 nachtjes op een doorreis prima kan vermaken. Alles is netjes en schoon heeft zo hier en daar wel een likje verf nodig. Maar dat is bijna niet te doen met die zoute lucht daar. Is wat verder van het centrum af. Ga lekker met taxi of auto naar Duval Street en geniet van de zonsondergang op de boulevard.

Gereisd met partner in juni 2010

• 6Harrie29-10-2009

Een standaard motel aan een drukke doorgaande weg

Het hotel is zeker niet moeilijk te vinden. Je rijdt er bijna tegenaan als je Key West binnenkomt. Het zwembad is netjes, maar jammer dat er kippen rondlopen. De reden hiervoor hebben we niet kunnen ontdekken, want we hebben op de Sunset Pier aan Duval Street gegeten. 's Ochtends hebben we ontbeten bij de Waffle House die in het hotel zit. Een soort Fastfood keten gespecialiseerd in Wafels en Pancakes. Dit hotel is op zich netjes en schoon, maar voor de volgende keer zeker niet onze keuze!

Gereisd met partner in mei 2009

• 6Bianca10-05-2009

Prima voor één nachtje

Gemakkelijk te vinden. Ligging is ver van Duval Street en Sunset boulevard. Met de auto dus... Voor 20 dollar geparkeerd vlakbij Duval street. Geen ontbijt, lekker ontbijtje bij keten Denny's, ongeveer 500 meter verderop in een ander hotel. ( 4 dollar p.p. excl.drankje ) De kamer was prima, badkamer slecht schoongemaakt helaas.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

• 8wim en sabine28-04-2009

Goede keuze in Key West

Eén van de goedkopere verblijven in Key West. Dit hotel is onmiddellijk te vinden bij het binnenrijden van Key West. Wel een auto nodig om naar het centrum te rijden.

Gratis warme dranken of fruitsap bij de receptie.

Gereisd met oudere kinderen in april 2009

Hotel Days Inn Key West, FL info