Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag27°20°

Kenmerken
Airco
Restaurant
Parkeren mogelijk

We hebben een aantal aanbieders voor Crown Plaza La Concha Key West voor je op een rij gezet:

12 reviews over Hotel Crown Plaza La Concha Key West in het Nederlands

Perfect stadshotel

ceessand
14-12-2015

Crown plaza la concha ligt midden in de de stad, alles binnen loopafstand.

Kamer gedateerd en klein

Diner, verukkelijke tonijn. Ontbijt overvloedig

Personeel vriendelijk en attent

Valet parking wel wat duur

Gereisd met partner in december 2015

Goed Hotel

Sander
23-3-2015

Goed hotel met een goede ligging. Aan de rand van Duval street. Je loopt vanuit het hotel zo naar alle restaurants etc.

Zwembad was klein en erg warm. Nog warmer als de buiten temperatuur.

Gereisd met partner in september 2014

Mooie ligging

Aputter
6-6-2013

Het hotel heeft een mooie ligging en met te voet kom je overal. Kamer was wat donker, maar aan alles is gedacht.

We hadden geen last van parkeerkosten oid.

Gereisd met partner in juni 2011

GoAmerika

Erg Nederlands, maar 6 tientjes betalen voor 3 nachten, terwijl je 15 minuten verder je gratis kunt staan... dat noemen we penny wise pound foolish, maak gewoon het hot wat duurder en gratis parkeren, dat is de eerlijke prijs. Dan verontrustender. Wij waren er met ons zoontje van 1 jaar oud. Na elke keer kruipen was hij weer vies op de handen, knieen en voetjes... kortom schoonmaak is heel slecht. Ik ga deze tent ondanks de fantastische ligging nooit meer bezoeken.

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

Prachtig hotel en ligging

Gino
3-6-2012

Zeer mooi hotel met een ideale ligging op duval street.Buitenkant van hotel is echt zeer mooi en je kan te voet alle dingen zien die je moet zien op key west.Hotel ligt vlak tegen de winkels en bars maar het is er toch rustig genoeg.Parkeren kan op de valet parking tegen 20 dollar per nacht.

Kamers zijn prachtig en luxueus.Je betaalt hier dan ook per nacht zeer veel maar je hebt ni veel ander keus op key west als je een goede ligging wil.Goede bedden en mooie badkamer met alles voorzien.Nadeel voor mij was dat er geen safe was op de kamer.

In het hotel is er nog een starbucks voor smrgens als je terug richting miami rijdt wat toch wel een uur of 3 rijden is en redelijk ééntonig is onderweg.

Key west zelf is leuk met tal van gezellige winkels,haven en leuke drinkgelegenheden waar er mensen met hun gitaar liedjes spelen.Wij hebben alles te voet gedaan en op een rustig tempo krijg je op 1 dag alles gezien,scooter huren ofzo is niet nodig.

Gereisd met partner in mei 2012

Fantastisch hotel

Gerard en Patries
24-8-2010

Wat een mooie kamers!! Hebben hier 3 dagen doorgebracht en hebben het prima naar ons zin gehad! Absolute aanrader

Gereisd met partner in september 2004

Fantastiche plek

margro78
18-8-2010

Super hotel. heel netjes. echt een perfecte ligging, aan de hoofdstraat Duvelstreet.

Jammer dat er geen ontbijt bij inbegrepen is.

Gereisd met partner in januari 2010

aanrader

anouk
15-5-2009

De ligging van het hotel is prima, alles op loopafstand dus de auto kan mooi op de parkeerplaats van het hotel blijven staan (in ons geval plaats genoeg en geen extra betaling). Mooie kamer, kleinzwembad met klein terras. Wij zijn hier 1 nacht geweest, was voor ons voldoende om Key West te bezoeken.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009
2007

Drie nachten geweest

Fred
28-6-2007

Drie nachten geweest. Mooie lobby en super kamers met goede badkamer. Alleen het zwembad is aan de kleine kant.Vanaf het dakterras met bar(6e etage) mooi uitzicht over Key West. Centraal gelegen in Duval street.

Gereisd anders in juni 2007
2006

Zeer goed gelegen in het centrum aan Duval street. Netten kamers met veel donker hout. Het kan wat gehorig zijn omdat het een wat ouder hotel is.

Gereisd anders in oktober 2006

GoAmerika

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crown Plaza La Concha Key West in Key West, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crown Plaza La Concha Key West zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.