Hotel Comfort Inn Key West

6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Comfort Inn Key West voor je op een rij gezet:

Laatste review

Voelde me hier niet thuis

gaston_marloes,
25-5-2011

Is een achtergebleven hotel. Zou hier niet weer verblijven. Huur een scooter om Key West te ontdekken.

Kenmerken

25-5-2011

Zeer slecht kwaliteit/prijs verhouding

Monique
3-3-2010

De kamerprijzen waren voor 2 personen 150 euro per nacht. Het is oud, de kamers stinken. Wij kregen voor deze prijs oude rookkamers en dat was goed te merken. Het zwembad was zeer verwaarloosd en de tegels op de zwembadvloer lagen in stukken. Ver van het centrum aan drukke weg gelegen. Eenvoudig ontbijt was inbegrepen. Er stonden alleen maar een stuk of 8 tafeltjes, zodat je van je kartonnen bordje met plastic bestek staande moest eten. Ik zal dit hotel aan niemand aanraden.

Erg eenvoudig, maar voldoende

Robin
8-12-2009

Erg basic hotel, maar voldoende voor een eenvoudige overnachting.

Hotel heeft ook eenvoudig, maar schoon zwembad.

Aangezien Key West niet al te groot is, is de ligging prima; centrum is binnen 10 min rijden te bereiken.

Leuk voor een nacht

Monique
18-7-2009

Dit is een hotel geweest waar we een nacht zijn geweest. Het ligt redelijk ver buiten het centrum aan een grote weg. Goed genoeg voor een nacht, maar niet voor een langere periode.

prima voorziening

A&Y te T Nederland
20-1-2009

Ruime kamers, alle voorzieningen functioneren goed, zoals airco, douche, bedden, kluisje, tv, zwembad, enz. Inrichting een beetje ouderwets. Ligging t.o.v. centrum en strand van Key West een beetje decentraal, t.o.v. uitvalswegen prima. Parkeren gratis. Ontbijt is prachtige chaos, iedereen moet alles zelf wegplukken van buffet; maar goed voorzien; koffiekan mag je helemaal vullen.

2007

prima hotel

pepers
12-11-2007

prima hotel. Schoon, ruime kamers. Mooi zwembad. Ligt iets buiten het centrum, maar met auto is het goed te doen. Genoten!

Tijdens onze rondreis door Florida verbleven we 2 nachten

Sjaak van Horne en Astrid Snellen
31-10-2007

Tijdens onze rondreis door Florida verbleven we 2 nachten in dit hotel.

Makkelijk gelegen , goed werkende airco. Hebben voor het vervoer door Key West een 3 wieler gehuurd.

Parkeerplaatsen genoeg bij het hotel.

Service is prima, eten is ook prima (alleen ontbijt gehad).

Erg vriendelijk personeel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Inn Key West in Key West, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Inn Key West zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.