Hotel Coconut Mallory Resort and Marina

HotelWeer vandaag32°28°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Coconut Mallory Resort and Marina voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Coconut Mallory Resort and Marina in het Nederlands

Prachtige grote appartementen

Familie J.
26-7-2015

De beste keus als je met een grotere familie een verblijf zoekt op Key West. Wij hadden een mooi appartement met 2 slaapkamers en een bedbank in de huiskamer. 2 badkamers, waarvan 1 met bubbelbad en stortdouche en een zeer complete keuken. Groot balkon. Het complex heeft 2 zwembaden. De ruimtes rondom het zwembad waren wat rommelig en niet zo schoon. Leuk klein haventje aan de accommodatie gelegen met een gezellige bar waar je kunt poolen, darten en excursies kunt boeken. De afstand naar de stad is niet te lopen, maar met de auto prima te doen. Wel overal betaald parkeren. Alle accommodaties op Key West zijn prijzig, maar vond dit complex qua prijs-kwaliteitverhouding prima te doen. Het is een timesharing-project. Veel vaste gasten en veel ouderen.

Very comfortable, one of the best hotels we stayed in during our trip

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Coconut Mallory Resort and Marina in Key West, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Coconut Mallory Resort and Marina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Coconut Mallory Resort and Marina scoort een 8.67 uit 10 op basis van 2 reviews.