Hotel Best Western Hibiscus Motel

Hotel Best Western Hibiscus Motel
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Hibiscus Motel voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Best Western Hibiscus Motel in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Verzorgde kamers, netjes en schoon. De kamers liggen rondom een zwembad, gezellig aangekleed. Ligt op loopafstand van het levendig centrum, maar op voldoende afstand dat je er geen last van hebt. Eenvoudig maar verzorgd ontbijt. Gratis parkeren.

Geweldig Motel

Richard
24-5-2013

Wat een heerlijke plek om te verblijven. De kamers zijn schoon, netjes en zeer ruim. De dubbele wastafel geeft extra gemak.

De kamers (verdeeld over 2 verdiepingen) zijn bijna allemaal om het zwembad heen gelegen.

De ontbijtruimte is klein, maar je kunt je ontbijt heerlijk buiten rond het zwembad nuttigen. Het is geen groots buffet, maar voor ieder is er wel iets te nuttigen.

De auto was goed te parkeren op de parkeerplaats rondom het Motel. Op loopafstand vindt je de vlindertuin en het strand. Naar het levendige centrum is het wat verder lopen (zeker 20 minuten), maar een fiets huren is een aanrader (fiets verhuur zit 1 straatje verder).

Perfecte ligging, alles op loopafstand.

Fam. Zonneschijn
1-9-2012

Prima hotel, werd net gerenoveerd, wij hadden een gerenoveerde kamer, deze staan nog niet op de site. Heerlijke bedden en wat handig is een wekker waar je je Iphone of Ipod op kan laden.

Ontbijten doen ze in de VS anders dan in Europa, stel je hier niet teveel van voor. Ongeveer 150 meter van het hotel zit een heerlijke pizzeria.

Personeel is netjes en correct.

Gratis parkeren, lekker zwembad om even af te koelen na allerlei activiteiten.

Zeer vriendelijke en gastvrije ontvangst. Dat straalt ook van het hotel af. Alles is netjes, verzorgd en schoon. Grote ruime kamers. Hotel is in een "vierkant" gebouwd met aan de binnenzijde een heerlijk zwembad met voldoende ligbedjes.

Centrum van key West is op loopafstand, vooral in de avonduren erg gezellig.

Het hotel is aan het einde in een zijstraat van Duval Street gevestigd.

Er is voldoende parkeer gelegenheid maar wij hebben de auto retour gebracht naar het lokale verhuurbedrijf en wat fietsen gehuurd, het parkeren van en auto in het centrum is niet makkelijk en ook nog duur met de fiets ben je overal lekker snel en kan op veel plekken voor de deur parkeren.

Het hotel heeft een kleine ontbijt ruimte die snel vol is.

Ook is er een mooi zwembad met voldoende bedjes en stoelen.

Goede overall keuze in Key West

Leandra1975
    13-6-2011

Tijdens onze recente trip veel zoekwerk gedaan naar een verblijfsmogelijkheid voor enkele dagen. Ik zocht daarbij op de volgende dingen: gratis parkeren, nabij het centrum (en dus niet in het begin van Key West of bij de luchthaven), een zwembad, nette ruime kamer, gratis wifi en ontbijt inclusief.

Ik moet zeggen, alles heeft dit hotel in zich. De zee is op loopafstand net als Duvalstreet. Er is een heerlijk zwembad bij het hotel, de kamers zijn ruim en redelijk up to date en internet is overal aanwezig.

Minpunten? een paar kleine, namelijk het ontbijt is redelijk simpel met beperkte keuze en de ruimte is niet toereikend als iedereen in het hotel tegelijk wil ontbijten. De zee/het strand valt tegen, hiervoor hoef je dus helemaal naar Key west te rijden en tenslotte het prijsniveau. Key West is populair en daarom duur. Onze overnachting was ca USD 140 per nacht per kamer en voor dat geld kun je elders in Florida een hotel vinden van een hogere categorie. Al met al een goed verblijf.

Uitstekend

Foppe
    15-12-2010

Dit is een perfect hotel voor Key West. Het is zeer centraal gelegen met Duval Street om de hoek. Alles is aan te lopen en net weer ver genoeg om geen last van de feestende mensen te hebben. De kamers zijn enorm groot met zelf een zithoekje en 2 wastafels. Het zwembad is groot en verwarmd met jacuzzi, dus een prima keuze

prettig hotel voor de juiste prijs

simon
    30-8-2009

de kamers van dit hotel zijn groot en netjes. De ligging van dit hotel is prima; het is een paar honderd meter lopen naar duvalstreet. alleen als je wilt watersporten is het wel een stukkie lopen naar de haven (+/- 20 min.) de auto is ook geen optie want in bepaalde stukken van key west moet je betaald parkeren. Ik spreek als ervaring als ik zeg dat de boete zeer goedkoop is ($20 en voldoen bij gemeentehuis)

Bij het hotel zelf zijn uiteraard wel genoeg parkeerplekken aanwezig. Het zwembad is ook prettig en schoon. Het ontbijt is weinig verassend maar wel oke. voor het avondeten is outback steakhouse op de roosevelt blv. echt een perfecte tent. vanaf het hotel moet je wel met de auto hiernaa toe gaan want voor lopen is het te ver. En als je van vis houdt moet je uiteraard in de haven zijn. Als ik nog een keer terug voor hetzelfde budget dan pak ik weer dit hotel. niets mis mee

Toppie hotel voor Toppie prijs

Pat en San
    7-6-2009

Super hotel met ruime schone kamers, airco en ijskast. Er was zelfs gratis popcorn voor in de magnetron aanwezig. Bij de in het midden gelegen zwembad waren genoeg gratis ligbedden en een bubbelbadje. Het continental ontbijt was OK en het personeel was erg vriendelijk. Parkeren is gratis en het hotel ligt erg centraal ten opzichten van restaurants en winkeltjes. Verder staat er nog een pc waarop je gratis kunt internetten. Via een roomsaver coupon krijg je korting bij dit hotel. Deze coupon boekjes kun je bijvoorbeeld bij McDonalds of supermarkten vinden. Via triple AAA kun je ook korting krijgen.

2008

Goed en betaalbaar

E. Toes
    28-12-2008

Dit BW-Hotel ligt op loopafstand van Duvalstreet en Mallorysquire. Grote goed verzorgde kamers met ontbijtbuffet, zwembad, jacuzzi en parkeerplaats. Tickets voor de Trolley Tour kun je bij de receptie kopen en opstappen is 50 meter verder. Aan de overkant van de straat is een pinautomaat en zijn er goede restaurantjes. In dezelfde straat ligt op 250 meter een supermarkt waar je goedkoop foto's kunt laten afdrukken en een goede wasserette. Aanrader!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Hibiscus Motel in Key West, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Hibiscus Motel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Hibiscus Motel scoort een 8.54 uit 10 op basis van 11 reviews.