Hotel Banana Bay Resort Key West

Hotel Banana Bay Resort Key West

5.5Voldoende

Verenigde Staten van Amerika, Florida, Key West

5.5Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Banana Bay Resort Key West voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Banana Bay Resort Key West

• 4Linda17-06-2015

Mwa

Bij aankomst werden we heel bot ontvangen door de receptioniste die ons vervolgens naar onze kamers brengt ( uitzicht op een boom). De wifi die ze daar hebben is zo ingesteld dat de mensen die zich dood betalen aan 1 kamer wel wifi hebben.

Gereisd met partner in mei 2015

• 2De Pooter Ronny 27-01-2015

Nooit meer, Goor

Dit is geen hotel maar een motel, douche werkte niet, bad vies, ijskast schimmel roest enz.......

Gereisd met partner in januari 2015

• 7sandertjuh131-03-2013

Hotel is wel oke voor 1 nacht.

Ligging: lopend best wel een eind van het centrum vandaan. Service: niet mee te maken gehad Prijs/Kwaliteit. Ik geloof dat wij voor 1 nacht met ontbijt voor 2 personen maar 100 euro hebben betaald. Eten: Wij hebben gekozen voor een goedkoop hotel, was tenslotte maar voor 1 nacht. Het eten was heel erg basic. Wat broodjes, muffins etc. en drinken uiteraard.

Gereisd met partner in november 2012

• 4ina14-01-2013

nooit meer

wij hadden 2 kamers in dit hotel een half jaar van te voren geboekt,en toch kregen wij verschillende soorten kamers,onze kamer was vies ,slecht onderhouden,vies matras gordijnen hingen van de muur .geen kluis.

Gereisd met vrienden in december 2012

• 8Yolanda L09-08-2008

We komen hier zeker terug!

Leuk hotel, mooie locatie met eigen strandje en romantisch piereeltje. Ontbijt incl. de prijs en erg charmant opgezet in huiskamer sfeer. Zwembad is geweldig en groot, tropisch aangelegd, handdoeken gratis te gebruiken. Kamer was redelijk, grote maar slechte bedden, TV was half defect (had rode vlek), maar we keken toch niet vaak. Koffertrolleykar was gratis te gebruiken, handig, hoef je niet te sjouwen. Kamer had kleine wastafel met koelkast, je kan er niet koken maar wel koffie en thee zetten en eten koel houden en dingen afspoelen. Key West blijft qua modernheid een achtergebleven gebied, dus de gebouwen en entourage blijft oud aandoen. We willen zeker nog eens terugkomen naar Key West, er heerst een leuke sfeer, veel straat artiesten, hippies, relaxte sfeer, zonsondergang is er een dagelijks feest, leuke winkeltjes en alles is op loopafstand. De Congo Train maakt een stop vlakbij het hotel, dus je hoeft niet met je auto de stad in maar kan wel.

Gereisd met partner in april 2008

• 8Deniz28-06-2008

Hotel was prima.. Kamer waren ruim en schoon, mooi hemelbed op kamer..

Verder is er een klein zwembad met voldoende ligbedden.

Hotel laat geen kinderen toe, dus het is geen grote creche aan het zwembad

Gereisd met partner in juni 2008

Hotel Banana Bay Resort Key West info