Bed and Breakfast Avalon

BedAndBreakfast
Kleine hotelsWeer vandaag31°26°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Avalon voor je op een rij gezet:

2 reviews over Bed and Breakfast Avalon in het Nederlands

Geweldig!

miriam
21-11-2013

Wat een geweldige B&B! Huiselijk, mooi, schoon, geweldige ligging, vriendelijk personeel...ik kan nog wel even doorgaan. 1 nacht was te kort voor dit verblijf....

Leuk gelegen B & B

Simone
8-8-2010

Massale B&B die meer op een hotel leek, maar met een duur B&B tarief.

Slechte matrassen, kluisje ontbreekt en airco maakt vreselijke herrie. Kamers erg gehorig, omdat het een oud pand betreft. Ontbijt op de veranda is gezellig. Bezoek zeker de vlindertuin aan de overkant. Goede ligging aan eind van het hoofdstraatje Duvall Street.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Avalon in Key West, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Avalon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.