Pension Angelina Guesthouse

Pension Angelina Guesthouse ***

Pension Angelina Guesthouse ***

Pension
Pension Angelina Guesthouse

We hebben een aantal aanbieders voor Angelina Guesthouse voor je op een rij gezet:

10 reviews over Pension Angelina Guesthouse in het Nederlands

Geweldig guesthouse, centraal in Key West

Rieks, 15-4-2015

Wat een prachtig guesthouse is Angelina's. Authentieke, bijna romantische kamers. En heel schoon. Maar geen t.v.

Het kleine zwembad is omgeven door palmbomen. Een schitterende aanblik.

De ontvangst was uiterst vriendelijk.

Het ontbijt was ruimhartig en smaakvol. Eten in de sfeervolle binnentuin, naast het fraaie zwembad, dat is pas genieten.

Duval Street is op slechts enkele minuten loopafstand.

Sfeervol B & B

m.castelijns, 17-6-2012

Centraal in key west ligt dit guesthouse. Mooie authentieke kamers, een prachtige tuin met zwembad onder de palmen. 's ochtends is er een lekker ontbijt met de zelfgemaakte beroemde kaneelbroodjes van de eigenaren. Een heerlijke plek als uitganspunt om key west te bekijken of om lekker tot rust te komen. Wij hopen hier ooit nog eens terug te komen!!

aan te bevelen

Theo & Yvonne, 22-6-2010

Hebben twee nachten doorgebracht bij Angelina. Ideaal gelegen, vlak bij Duval Street, Mallory Square en het centrum. Ontbijt wordt elke ochtend vers klaargezet. Kamers zijn netjes en schoon maar hebben geen TV en telefoon. Zwembad aanwezig voor een frisse duik. Voor een paar nachten op Key West een uitstekende plek. Parkeren in de buurt vergt het nodige gedult.

aan te bevelen

yvonne, 20-6-2010

Angelina Guesthouse is mooi gelegen, in de buurt van Duval Street en dus het centrum van Key West. Elke ochtend een goed en vers ontbijt. Zwembad ter beschikking voor een frisse duik. Kamer netjes maar zonder TV en telefoon. Parkeren in de buurt is moeilijk.

Angelina is een nette B&B en voor een paar nachten goed aan te bevelen, ook al is de prijs dan iets hoger.

goede service, mooie accommodatie

Renee, 10-8-2009

Uitgebreide uitleg over wat er in de omgeving te doen is. Gratis upgrade gehad naar een grote kamer. Volgens mij heeft elke kamer een balkon dat doorloopt langs het hele hotel. Het zwembad is heerlijk

Leuk maar duur

Bertine, 10-1-2009

Leuk guesthouse met vriendelijke eigenaren. Sober ontbijt, maar lekker. Heerlijk zwembad. Goede ligging. Kleine kamers, veel overlast van airco & geluid van de straat. Key West is duurder dan rest van Florida. ca. 120 dollar per nacht betaald

vakantiegevoel

C.Boer, 26-7-2008

Klopt helemaal, kleinschalig, romantisch.

Sluit me helemaal aan bij het commentaar van Sander

Wij zijn in maart 2008 tijdens onze rondreis door Florida 2 dagen naar Key West geweest en hebben bij "Angelina" geslapen. Wij hebben dit online geboekt naar aanleiding van een goede beoordeling op. Het is inderdaad een superverblijf, de eigenaar is zeer vriendelijk en het hele plaatje klopt gewoon, de sfeer, de uitstraling, de gezelligheid, absoluut een aanrader en voor herhaling vatbaar.

Net hier drie nachten gewees hebben al veel gezien van The USA, maar dit is echt zeer goed, lekker rustig, gemoedlijke sfeer, vriendelijk mensen en op loop afstand van famous Duval Street.

Erg de moeite waard

geweldig 1920 historisch bordeel

kristel, 2-10-2007

geweldig 1920 historisch bordeel.

knusse/kleine kamers maar van alles voorzien.

ontbijt en zwembad erbij,een blok van duval street vandaan,dus loopafstand.

zeer vriendelijke mensen van het pension,altijd bereid je te helpen.

prijs kwaliteit is erg goed.

echt leuk als je een keer ergens anders wilt slapen dan in een standaard hotel.

mail me gerust voor vragen enof fotos

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Angelina Guesthouse in Key West, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Angelina Guesthouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Angelina Guesthouse scoort een 9 uit 10 op basis van 11 reviews.