Hotel The Pelican

2 reviews over Hotel The Pelican in het Nederlands

Pelican of Hungry pelican

Rrianne
25-6-2012

Leuk terrein met allemaal verschillende cottages in diverse prijzen categorieën. Wij hadden een van de goedkoopsten (Pisces) geboekt, omdat we er alleen zouden slapen ivm de tocht naar Key West. Echter om de riolering op de Key's nog wel eens hapert, werden we in Sunburst geplaatst. Waren we wel blij mee, Pisces was wel heel klein. Super ligging, waar je gratis kunt kanoën.

Gereisd Met partner in mei 2010

Ronduit geweldig!

Elisa en Leroy
16-7-2010

in totaal zijn we 3 weken naar Florida geweest, maar dit is toch wel de plek waar we de beste herrinneringen aan hebben. Het is niet echt een hotel, want het bestaat uit allemaal kleine cottages op het strand. Je kan er kanoën, waterfietsen, vissen (aas en hengel iets verder in de straat) en gewoon heerlijk relaxen! de kamers zijn supernetjes en heel leuk ingericht. Ook het personeel is heel erg vriendelijk en hoeveel vragen je ook hebt over de omgeving, ze beantwoorden alles heel geduldig. Naast het hotel zit Mac's Diner, daar moet je gewoon gegeten hebben! Als van zeevissen houdt moet je naar islamorado daar zit Rob's fishing pier en de boottochten zijn echt superleuk! Vanuit het hotel zit je binnen no-time in de Everglades, dus echt ideaal!

Gereisd Met partner in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Pelican in Key Largo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Pelican zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.