Hotel Hilton Key Largo Grande Resort & Beach Club

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag32°27°

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Key Largo Grande Resort & Beach Club voor je op een rij gezet:

25 reviews over Hotel Hilton Key Largo Grande Resort & Beach Club in het Nederlands

Mooi maar niet hilton eu kwaltieit

leonie renckens
13-8-2015

Mooi hotel, vriendelijk personeel, mooie ligging, goed en mooi gelegen restaurant... Hotel matig schoon, matig badkamer. Goede bedden

Niet meer te vergeten!!!

Danny
28-4-2011

Supersnelle service, vriendelijk personeel. Goede ligging, direct aan het strand, lekker eten en niet te duur. Heerlijke verwarmde zwembaden, één voor kinderen, één uitsluitend vooo volwassenen. Helaas is er in Key Largo niets te beleven, maar voor een paar dagen rust aan het water is dit gewoon een perfect hotel!!!

Leuk hotel

Fenda
11-2-2011

Wij hebben hier 4 dagen genoten op een kamer met zeezicht. Het zwembad was ook mooi en geen overlast van de doorgaande weg gehad. Het ontbijt en avondeten vonden wij heerlijk.

Onder de Hilton-standaard

R. Koopman
23-9-2010

Wij verbleven hier op 22-09-2010. Zwembad OK, leuke beachclub, prachtig vergezicht over zee. Parkeren kost extra en dat lijkt onnodig. De kamer zag er op het eerste gezicht goed uit, maar meubilair was niet goed schoongemaakt. 's Morgens troffen we ongedierte aan. Zeezicht werd vanuit kamer flink belemmerd door bossages.Personeel niet erg betrokken. Internet op kamer is 13$ bijbetalen, maar is in de lobby gratis. Al met al: geen Hilton niveau.

Prima hotel

C de Jong
30-8-2010

Prima hotel, grote schone kamer, heerlijke bedden en mooie ligging aan mooi strand. Zwembad is ook prima, gelegen aan doorgaande weg die je daar goed kunt horen.

Ontbijt is goed. Internet niet gratis, was 13 dollar, en parkeren op eigen parkeerplaats 17 dollar.

Plus en Minpunten

Angela
28-7-2010

Allereerst is dit een megagroot hotel, we hebben 1 nacht geboekt via internet voor een leuk prijsje wilden wij wel eens in een Hilton Hotel overnachten. De locatie was prachtig, mooi strandje, niet heel groot. De kamer die wij hadden was prima, mooi ingericht, heeeerlijk bed, goh wat hebben wij lekker geslapen. Alleen niet goed schoongemaakt, de tissues van de vorige mensen lagen nog onder het bed, veel haren in de badkamer... Het viel ons op dat ze overal geld voor vroegen, 13 euro voor internet, 17 dollar voor ontbijt, maar de subway is dichtbij heerlijk ontbijt! Aanrader: dineren bij Sundowners op Key Largo, prachtige zonsondergang! twijfelgevalletje dus!

Geweldige locatie

E en A
4-6-2010

Mooi hotel, mooie kamer.

Ligging van het hotel is super. Bekijk zeker een van de avonden de zonsondergang vanaf het strand.

Een snorkel/boottocht is een aanrader om te doen vanaf key largo.

Supermooi gelegen hotel, met ruime kamers

tamara lemmens
13-11-2009

Dit hotel ligt aan het strand. Het strand en het zwembad vonden weij een beetje tegen vallen, maar we hebben het ook maar een ochtend gezien. De kamers zijn heel groot met een apart zitgedeelte en 2 tv's. Wij vonden het een hel mooi ruim hotel. Jammer dat we er maar een nacht bleven.

Mooi hotel maar pijzig.

Desiree
6-10-2009

We zitten nu in Key -west maar willen dit hotel wel aanraden ,we zijn hier 4 dagen geweest we kregen eerst kamer 402 met uitzicht op de golf prachtig maar de kamer is heel erg vochtig ,schimmel op de bank en bed (vraag om een kamer 302)je ruikt en ziet het verschil !! Het onbijt stelt niet veel voor niet doen veel te duur voor wat scramled egs en wat broodjes , je kan veel beter verder op ontbijten bij starbucks.Veder mooi hotel

Mooie lokatie, smoezelige kamer.

Fam. brilman
24-7-2009

De lokatie is prachtig. Je bent midden in de natuur. De kamers zijn dit jaar gerenoveerd maar die van ons zag er gehavend uit. Vloerbedekking vlekkerig en niet goed gezogen. Gehorig en het stonk er muf. Viel me tegen voor een Hilton. Zwembaden en het strand liggen niet bij elkaar. Strand wel prachtig en knus. Prachtige zonsondergang.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Key Largo Grande Resort & Beach Club in Key Largo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Key Largo Grande Resort & Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.