Vakantie in Jacksonville, FL

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Jacksonville, FL

Reviews over Jacksonville, FL

• 4Corien13-04-2017

Saaie stad

Wij waren hier alleen voor een concert in het Florida theater. Verder is het een erg saaie stad waar echt niets te beleven is. Richting oceaan wordt het wel een beetje levendiger. Wel aardige mensen

• 7Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur
    • 5Omgeving
    • 3Sfeer in stad

Gereisd met partner in februari 2017

• 9Onbekend02-01-2010

Fantastische plek

Jacksonville is geen toeristische stad, maar heeft ook heel wat te bieden. Het strand is prachtig! Er zijn heel wat buitenactiviteiten zoals surfen, paardrijden, wandelen, golfen,... Het uitgaansleven bevindt zich vooral aan het strand, maar ook een beetje in de binnen stad. Het is geen grootstad, maar de stad heeft wel alles wat je nodig hebt, restaurants, bars, theater, dans, zon, zee, strand, natuur. Er zijn ook heel wat bedrijven gevestigd in Jacksonville waardoor de economie daar goed draait en ze niet enkel afhankelijk zijn van toerisme. Daarnaast is er ook een grote universiteit waardoor er ook veel jonge mensen aanwezig zijn. Het is een veilige stad en de mensen zijn zeer relaxed en vriendelijk. Echt een aanrader!

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur