Appartement Pines & Palms Resort

AppartementKleine hotelsWeer vandaag32°25°

We hebben een aantal aanbieders voor Pines & Palms Resort voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Pines & Palms Resort in het Nederlands

Van mij ook een dikke 10!!!!

anneke1986
21-1-2013

We hadden een huisje met zijzeezicht een soort studio met een keukentje,prima badkamer en een terras. Het resortje zelf is erg goed onderhouden, een fijn strandje met ligbedden, een zwembad en twee pieren om vanaf te vissen. Winkeltjes/Supermarkt/Restaurants moet je wel met de auto doen, Key West (op ca. 1.5uur rijden) vonden wij super massaal Islamorda daarentegen erg prettig en ligt tussen Key Largo en Key West in. Bij Duck Key hebben we een wilde Manatee gezien en we hebben Tarpon vissen gevoerd bij Robbie's, iets verderop. Mijn vriend is gaan vissen met een lokale gids met eigen boot = aanrader. ***Ik zou zo weer terug gaan naar het Pines and Palms***

Beach house!

Carien
13-1-2012

KLeinschalig opgezet park. Mooi gelegen aan de doorgaande weg naar Key West. Watersport/vissen is allemaal in de buurt.

Schitterend uitzicht. Gezellig ingericht en zeer schoon.

Personeel klantgericht. TOP

Fijne plek

Ellen Jansen
        19-5-2009

Leuke plek aan de zee, grote appartementen. Heel schoon. Het ppartement wat wij hadden had alles wat je nodig hebt, grote oven, 4 kookpitten, grote koelkast en diepvries. Kingsize bed. Lekker dicht bij de zee, met een eigen pier en ligstoelen.

Vriendelijk personeel en zeker niet duur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pines & Palms Resort in Islamorada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pines & Palms Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.