Aparthotel Islander Resort

Met oudere kinderen

Prima verblijf

Familie Boertien
23-8-2016

Prachtige locatie, keurige kamers. Veel rommel van andere gasten rondom de appartementen. Prima ontbijt voor $7.

Eten bij Lorelei aan de overkant: eenvoudig, niet duur en fantastisch terras aan zee met live muziek.

Geweldig

F.Buhrs
2-10-2013

Wij waren hier september 2013 en vonden het een droom locatie. Bij het resort hoort een prachtig koraalwit strand met zo hier en daar een palmboom die zomaar uit het strand steekt, echt prachtig. En de accomodatie was ook veel groter / ruimer als we hadden gedacht. Je loopt uit je huisje zo het strand op. Het hele resort ziet er mooi verzorgt uit en is goed onderhouden. Personeel bij de receptie is ook heel vriendelijk en behulpzaam. Voor de rokers is er bij ieder huisje een screen om 'savonds toch lekker buiten te kunnen zitten zonder last te hebben van insecten. Ook het (Continental ontbijt was best uitgebreid, met o.a. div. soorten muesli, broodjes, donuts, enz. , enige minpuntjes is dat het zitgedeelte voor het ontbijt niet heel groot is en dus snel vol zit, maar als je vroeg komt is er dus zat ruimte. Gewoon geweldig, en echt een aanrader.

Verrassend mooi

C. de Jong
4-2-2013

Onze eerste indruk van Islamorada is niet indrukwekkend. Een eiland dat in 2en is gesplits door een snelweg met links en rechts hotels en bedrijven. Voor de schoonheid van het eiland kun je beter naar Key west, maar goed we werden aangenaam verrast toen we bij Islander aankwamen. Op het eerste gezicht niet geweldig, maar als je eenmaal binnen bent is het echt heel mooi. De kamers zijn als bungalows om een mooie binnen tuin heen geplaatst waar je kunt barbecuen aan picknicktafels en heerlijke hangmatten hangen. Je loopt zo naar de zee waar je niet kunt zwemmen maar wel heerlijk op het prachtige witte zandstrand kunt liggen tussen de palmbomen. Het zwembad is niet groot maar leuk aangelegd. De kamers zijn super met een keukentje en lekkere serre waar je 's avonds tot laat lekker kunt buiten zitten. Wij hebben dit hotel tijdens onze florida rondreis gebruikt als uitvalshoek voor de everglades en key west, beide prima te doen vanaf hier en dan kun je hier heerlijk relaxen tussendoor!

We hebben een aantal aanbieders voor Islander Resort voor je op een rij gezet:

Centraal gelegen hotel op de Keys

Paul
5-8-2011

Eenvoudig en voordelig hotel. Alle kamers zijn op de begane grond, waarvan 5 rolstoel toegankelijk. De kamers hebben 2 queensize bedden, een klein keukentje en badkamer met bad en WC. De wastafel zit in de kamer. Er is een klein terras met muggen gaas. De kamers zijn erg warm en dit is met de lawaaierige airco en fan niet echt beter te krijgen. Het hotel ligt lekker direct aan de zee en heeft ook nog 2 zwembaden. Bij de poolbar kan men lunchen. Het ontbijt is in de veel te kleine lobby, heeft genoeg keuze, maar is met wegwerp bordjes en bestek. In de buurt zijn genoeg restaurantjes om te eten. Er zijn BBQ's op het terrein om zelf bij je kamer iets te grillen. Vanaf dit hotel is het goed te doen om een dagtrip naar Keywest te maken.

We hebben een aantal aanbieders voor Islander Resort voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Islander Resort in Islamorada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Islander Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.