Hotel Chesapeake Resort

Hotel Chesapeake Resort
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Chesapeake Resort voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Chesapeake Resort in het Nederlands

Anders

Mooie plek

Jan & Joyce
9-8-2016

Mooie plek, kamers zijn netjes en heerlijk zwembad. Airco werkte bij ons niet heel erg goed waardoor het 's nachts érg warm werd. Een van de weinige locaties in de buurt waar je een ontbijt er bij krijgt.

2008

super alles nieuw (net klaar)aug 2008

elly
20-8-2008

prachtige kamers,wij hadden een huisje

echt een aanrader kost wat maar echt top met vier personen.alles is schoon en netjes binnen en buiten! goede uitval bassis voor een uitstapje naar key west ,vissen ter plaatse zo ook snorkelen of lang uit in een hangmat.

In de haven op het park zijn zeekoeien ,vissen en schildpadden te zien echt leuk

2007

Hotel is een aanrader

Henk
22-8-2007

Hotel is een aanrader. Weliswaar wat ouder, maar prachtig gelegen. Kamers zijn netjes, maar de airco maakt wel een vreselijke herrie. Door z'n ligging vrijwel direct aan zee, het palmenstrand en de hangmatten tussen de palmen krijg je hier het caraïbische gevoel. Het buffetontbijt (inclusief) wordt buiten geserveerd.

2005

in 2000 hier 9 dagen geweest

redelijk middenklasse hotel

febr. was het er erg rustig

[we hadden het kleine zwembad prive]

grote zwembad was drukker

opgespoten strand was mooi om te

zonnebaden maar niet om te zwemmen

gratis koffie en muffins s;ochtends

schoonmaak goed[fooienenvelop op

de laatste dag lag al klaar!]

detail;alle muren zijn beplakt met schelpen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chesapeake Resort in Islamorada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chesapeake Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.