Vakantiepark Van der Valk Lakeside Resort Inverness

8.4Fantastisch

• 8.3Activiteiten
  • 7.5Eetgelegenheden
  • 9.3Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Lakeside Resort Inverness voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Kinderopvang
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

39 reviews over Vakantiepark Van der Valk Lakeside Resort Inverness

• 8Kimberley Berendsen28-04-2019

super, ook voor niet-golfende gezinnen

Een fantastische vakantie beleefd op het Villapark Van der Valk Inverness. We hebben een 4-kamervilla geboekt met privezwembad. Het huis is top; groot, 3 slaapkamers, 2 badkamers, grote keuken met volledige inventaris. Bij aankomst stond er een boodschappenpakket klaar. Na een reis van 20 uur was dit zéér fijn! We waren van tevoren bang dat het enkel een golfresort zou zijn, niet geschikt voor een niet-golfend gezin. Maar dit is niet zo; voor ons als gezin met 2 kinderen van 7 en 10 was het echt prima te doen! Het restaurant was helaas in verbouwing. Door de grote afstand tussen de villa's hadden wij geen contact met andere bewoners/toeristen. Dit hebben wij overigens niet gemist. De ligging is voor Amerikaanse begrippen centraal. De attractieparken rond Orlando zijn allemaal binnen anderhalf uur aan te rijden. Ook in de buurt is echt genoeg te doen. Airboat-tours, kajakken op de Rainbow-river, Homosassa springs... Etc.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 2018
    9Jacqueline04-03-2018

Super

Wij verbleven 9 dagen in een Villa Rienks van van der Valk in Inverness Florida. Het was een echte villa met een eigen zwembad, een heerlijk huis vrijstaand met uitzicht op het glooiende landschap waarin kraanvogels staan. Klein minpuntje was de niet werkende WIFI. Inverness is Florida zoals we dat niet kennen uit de TV series. Hier is het rust en prachtig golfen op de aangrenzende golfbaan. Ook is het goed eten en drinken in het restaurant. We zijn hier uiterst vriendelijk en behulpzaam ontvangen. Dit adres is top.

• 9Activiteiten

Gereisd met partner in februari 2018

• 2017
    9Peter15-08-2017

Prachtig huis, heerlijk privé zwembad

Heerlijke tijd gehad bij Van der Valk Lakeside resort. Prachtig huis. Groot en schoon. Het eigen zwembad is heerlijk. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. In Amerika zijn de afstanden wel anders. Reken op één à anderhalf uur voor de disney parken en de bekende stranden (Clearwater Beach en Cocoa Beach).

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10G.Timmerman24-05-2017

Fantastisch geweldig kortom voor herhaling vatbaar

Huis van de Fam Grobben, erg mooi gelegen bij hole 15 op Lakeside Inverness bij Orlando. mooi huis en omgeving Fantasisch, gevaren op de Homassosa rivier gezwommen met zeekoeien schildpadden/ alligators gezien enz enz. kleinkinderen naar parken geweest kijk goed voor prijzen van de parken bij outletcentra's voor soms minder dan de helft van het geld. Kortom een aanrader dit huis. We waren met 8 per 6 volw en 2 kinderen van 12 en 7. personeel erg vriendelijk en helpen je bij alles. Koningsdag gevierd met andere Nederlanders ook in oranje wat leuk was.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

• Oude reviews

9M.J12-06-2016

Geweldig 🌞

Wij met 4 volwassenen en 2 kids 5 & 7 jaar kwamen tegen 24.00 uur aan in het park de sleutel bij de receptie opgehaald lag in het kastje ,geweldig zij wisten dat wij laat aan kwamen .... Ieder had zijn eigen slaapkamer en badkamer heerlijk grote huiskamer en keuken met alles erop en aan ,wasmachine droger.. Wij zelf hadden een grote slaapkamer & badkamer & inloopkast super ,en het was heerlijk rustig uitzicht op de weilanden met in de verte paarden en koeien .....

En dan het zwembad ook zo lekker zo uit bed het water in dat was echt een luxe voor de kids en ons zelf en het was heerlijk warm 26 gr , luchttemperatuur van gemiddeld 30 gr geweldig wij waren hier 1 week.

De winkels zijn op 10 rijden dat is goed te doen maar huur wel een auto op de luchthaven .

Vandaar naar Miami gereden 4 1/2 uur is te doen ,naar ons Riu Hotel voor 1 week ook geweldig aan het strand erg mooi. Goed van eten en drinken ,wij waren hier al eerder geweest zodoende . Tot de volgende keer.

• 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

• 10TheJo23-01-2016

Geweldig vakantie- en golfadres; alles op 1 park

Je huurt een huis op de golfbaan met alles er op en er aan. Er is een restaurant op het park waar je heerlijk kunt eten. Er is een receptie waar je met al je vragen terecht kunt en waar men je vriendelijk te woord staat en allerlei tips geeft wat je allemaal in de omgeving kunt doen. En je kunt op Lake Side maar ook op een aantal andere golfbanen in de buurt terecht tegen een gereduceerd tarief. Er zitten bij de huur van het huis tevens kaartjes voor een sportschool op een ander park bij. Tal van andere leuke en interessante atracties in de buurt. Ik zou zo gauw geen minpunten weten.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 9PvO19-10-2015

Top! Altijd goed!

Ik ben een aantal keer in Inverness geweest, het is altijd super geregeld. Mooi park, mooi huizen, goed onderhouden. Niks te klagen! Er is voldoende te doen in de omgeving en je hebt altijd mooi weer, wat wil je nog meer... ;-)

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 9MichelK30-08-2015

Prachtig huis op een rustige locatie

Hebben hier 3 weken een villa gehuurd. Van alle gemakken voorzien zoals zwembad, jacuzzi en complete huisinrichting. Vanuit Inverness kan je dichtbij genoeg doen zoals airboat tour, zwemmen met manatees, zwemmen/tubing in de crystel river, hommossa park etc. Richting Orlando (+/- 125km) de diverse pretparken bezocht zoals Epcot, Universal studio's, Discovery Cove (daar gezwommen met dolfijnen), Aquatica, Seaworld etc. Ook Kennedy space center bezocht, Daytona Beach, Cocoa Beach, Clearwater beach etc etc. Goede reataurants in de buurt waaronder chef Napoli, Outback, Beef O'Grady's, etc. Wij hebben een top vakantie gehad in een top villa.

• 9Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 10Véronique 01-07-2015

Great vacation

Tijdens een vakantie in Florida hier een aantal overnacht. In 1 woord geweldig! Je komt compleet tot rust. Huis was heel schoon en van alle gemakken voorzien. Heerlijk om na een dag in je privé zwembad een duik te kunnen nemen. Receptie erg vriendelijk en behulpzaam. Van te voren hadden ze al voor ons reservering gemaakt bij Wild Bills & voor het zwemmen met manatees, en bij onze huissleutel zat precieze informatie hoe we daar het snelste kwamen. Super geregeld!

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 10J.W. van maurik13-02-2014

Een paradijs op aarde

Voor de tweede keer op de van der Valk Lakeside en Country Club. Zelfde positieve ervaring als het vorige jaar. De villa was weer fantastisch goed verzorgd en schoon bij aankomst. De frontdesk is behulpzaam bij elke vraag. Dit keer een villa aan de golfbaan met een geweldig uitzicht. Een kleur pallet aan verschillende vogels en hun geluiden.Goed concept vwb het spelen van verschillende golfbanen zowel kwa luxe als gevarieerdheid ( park, bos, water , heuvels ) maar allemaal oke om te spelen. Ontvangst bij elke baan was erg vriendelijk en behulpzaam. Voor diegene die rust zoeken is deze omgeving perfect met z'n bossen , heuvels en vele meren. De pretparken bij orlando liggen op een uur rijden via de Highways al was dit niet ons doel voor deze vakantie. Er is een restaurant op de Lakeside. Kwaliteit is goed te noemen. Prijs ligt wat aan de bovenkant voor amerikaanse begrippen. Voor golf liefhebbers die de winter in ons land willen ontvluchten zeker een serieuze optie.

Gereisd met partner in januari 2014

3 tips over Vakantiepark Van der Valk Lakeside Resort Inverness

• Tara, 19-10-2013

Sea world is geweldig vooral meg kinderen! En ook International Drive meg een grote shopping mall in Orlanfo is een aanrader.

• Ineke Offerman, 13-06-2013

Wij hebben Lakeland bezocht: "Walking Tour: of Florida Southern College. Gebouwen ontworpen door architect Frank Lloyd Wright bewonderd. Ook zijn we naar St. Petersburg geweest, naar het Dali Museum. Beide zeer de moeite waard. Lekker gegeten bij: Stumpknockers in town en on the river, bij Bonefish in Winter Garden, bij Longhorn in Wintergarden, bij Outback en bij Applebees. Diverse malls bezocht: The Florida Mall, Paddock Mall en The Premium Outlet. T.J.Maxx is ook een aanrader; leuke winkel.

• Henri, 01-11-2012

Als geld wil pinnen doe dit dan bij de Wallmarkt binnen de koers is goed en er word geen extra kosten berekend!

1 vraag over Vakantiepark Van der Valk Lakeside Resort Inverness

• nancy, 09-12-2013

golf

Weet iemand of het om op de 7 golfbanen waar je gratis mag spelen of het huren van een buggy verplicht is, en wat deze dan kosten.

Luc, 18-12-2013

Ja, huren van buggy is verplicht tussen de $15-20 per buggy